Hallo Simyo medewerkers/gebruikers,
Ik heb een probleem bij het ontvangen van SMSjes vanuit Spanje Of ik ontvang een ovolledig bericht of ik ontvang de helft van een SMSje. Deze is altijd korter dan de gebruikelijke sms lengte. Wat is hiervan de oorzaak? Kan het aan insellingen/toestel liggen? Ligt het aan de dekking? of ligt het aan de zender. De persoon in Spanje ontvangt mijn SMSjes wel altijd correct.
Ik hoor graag van jullie!
Groet Thijs
Bladzijde 1 / 1
Beste Thijs Beckers,
Na contact met de netwerkspecialisten blijkt dat dit vaak een probleem is van de partij die het bericht verstuurd. Wij verzoeken u ons te voorzien van nadere informatie zodat wij u beter van dienst kunnen zijn. Is het iemand met een Nederlands of een Spaans nummer? Als het een Nederlands nummer is willen wij graag weten welke provider deze persoon heeft.
Groetjes,
Arie
Na contact met de netwerkspecialisten blijkt dat dit vaak een probleem is van de partij die het bericht verstuurd. Wij verzoeken u ons te voorzien van nadere informatie zodat wij u beter van dienst kunnen zijn. Is het iemand met een Nederlands of een Spaans nummer? Als het een Nederlands nummer is willen wij graag weten welke provider deze persoon heeft.
Groetjes,
Arie
Hallo Arie
Bedankt voor je reactie. Ze heeft een Spaans nummer. De spaanse provider weet ik zo niet.
Wat kan er bij haar mis zijn waardoor smsjes niet volledig worden verstuurd?
Groet en alvast bedankt voor je hulp.
Thijs
Bedankt voor je reactie. Ze heeft een Spaans nummer. De spaanse provider weet ik zo niet.
Wat kan er bij haar mis zijn waardoor smsjes niet volledig worden verstuurd?
Groet en alvast bedankt voor je hulp.
Thijs
Beste Thijs Beckers,
Helaas is het moeilijk voor ons om dat vast te stellen. Wij adviseren deze persoon contact met haar.zijn klantenservice op te laten nemen.
Groetjes,
Arie
Helaas is het moeilijk voor ons om dat vast te stellen. Wij adviseren deze persoon contact met haar.zijn klantenservice op te laten nemen.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.