Skip to main content
Vraag

Onbeperkt/lage snelheid in Engeland werkt niet

• May 27, 2025
  • 9 reacties
  • 58 Bekeken

Mijn dochter is in Engeland met een databundel onbeperkt/lage snelheid. Deze werkt helaas niet.

• De instellingen staan goed (internet in het buitenland staat aan)
  • Ze kan wel SMS-en
  • De bundel werkte wel in NL
  • Dataroaming staat aan
  • De telefoon is aan/uit gezet
  • Handmatig een aanbieder kiezen helpt niet
  • Ze is helaas niet in de gelegenheid de SIM kaart in een andere telefoon uit te proberen
  • In het verleden werkte deze combinatie telefoon/simkaart/databundel wel in het buitenland

Graag een oplossing.

9 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • May 27, 2025

Reactie ingetrokken.

• auteur
  • Beginner
  • May 30, 2025

Ze is nu al weer terug in Nederland. Ik had eigenlijk wel verwacht dat een medewerker van simyo inmiddels de helpende hand zou hebben uitgestoken. Niet dus.

Friesian
  • Forum Expert
  • May 31, 2025

Hoi ​@ACHW 

Heeft je dochter wel nog een positief saldo beltegoed? Dat is wel nodig anders gaat die internet bundel niet helpen internet te kunnen gebruiken. 

• auteur
  • Beginner
  • May 31, 2025

Hoi ​@ACHW 

Heeft je dochter wel nog een positief saldo beltegoed? Dat is wel nodig anders gaat die internet bundel niet helpen internet te kunnen gebruiken. 

Is dat zo?

Er was trouwens wel beltegoed.

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • May 31, 2025

In dit soort gevallen wil een reset van de simkaart wel eens helpen. Maar dat kan alleen een Simyo medewerker doen. Als het probleem zich weer voordoet als dochter in het buitenland is meteen melden, dan kan een reset wellicht uitkomst bieden. 

JanD
  • Forum Expert
  • May 31, 2025

Beste ​@ACHW dit forum is geen real-time online helpdesk van Simyo, maar een van klanten voor klanten medium onder toezicht van een moderatieam die stuurt en waar nodig bijspringt met hulp.

Voor snelle(re) hulp zijn er andere kanalen, zie onderstaand:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

• auteur
  • Beginner
  • May 31, 2025

Beste ​@ACHW dit forum is geen real-time online helpdesk van Simyo, maar een van klanten voor klanten medium onder toezicht van een moderatieam die stuurt en waar nodig bijspringt met hulp.

Het lijkt mij dat dit zo’n geval was waar het nodig was bij te springen met hulp.

JanD
  • Forum Expert
  • May 31, 2025

Het lijkt mij dat dit zo’n geval was waar het nodig was bij te springen met hulp.

Ben ik met je eens ​@ACHW , alleen is het forum het platform waar het minst snel gereageerd wordt vergeleken met de andere contactmogelijkheden waarvan ik eerder een link stuurde.

Friesian
  • Forum Expert
  • May 31, 2025

Beste ​@ACHW 

Is dat zo?

Er was trouwens wel beltegoed.

Jazeker.