Skip to main content
Beste medewerker van Simyo,



Afgelopen zomer ben ik op vakantie geweest naar Albufeira, helaas kon ik daar helemaal niets doen met mijn telefoon.

En dat lag niet aan mijn telefoon, maar aan mijn provider; simyo.

Ik had geen bereik, kon geen provider zoeken in het buitenland.

Ik kon dus helemaal niets, niet bellen, niet smsen en geen internet.

Dit is erg vervelend aangezien ze bij mij thuis ook wilden weten hoe het met me ging.



Graag zou ik hierop reactie hebben hoe dit zou kunnen en of jullie dit op kunnen lossen?

Want in Duitsland en België kon ik ook niets, niet bellen en smsen.



Ik hoop dat dit opgelost kan worden, want bij mijn instellingen klopt gewoon alles.

Bellen in en naar het buitenland staat gewoon aan.



Groetjes Lieke
Hoi Lieke Sees,



Staat roaming misschien uit op je toestel? Ik weet niet welk toestel je hebt, maar je zult het vast wel kunnen vinden :)



Als roaming op je toestel uitgeschakeld is lukt bellen en sms sturen dus niet. Je kunt geen contact maken met een andere provider in dit geval.



Kijk ook eens naar dit topic.
 Ik weet niet welk toestel je hebt,.



Ik ook niet, maar als het een iPhone is zou het HIER aan gelegen kunnen hebben.
Beste medewerker van Simyo,



Afgelopen zomer ben ik op vakantie geweest naar Albufeira, helaas kon ik daar helemaal niets doen met mijn telefoon.

En dat lag niet aan mijn telefoon, maar aan mijn provider; simyo.

Ik had geen bereik, kon geen provider zoeken in het buitenland.

Ik kon dus helemaal niets, niet bellen, niet smsen en geen internet.

Dit is erg vervelend aangezien ze bij mij thuis ook wilden weten hoe het met me ging.



Graag zou ik hierop reactie hebben hoe dit zou kunnen en of jullie dit op kunnen lossen?

Want in Duitsland en België kon ik ook niets, niet bellen en smsen.



Ik hoop dat dit opgelost kan worden, want bij mijn instellingen klopt gewoon alles.

Bellen in en naar het buitenland staat gewoon aan.



Groetjes Lieke




Hoi Lieke Sees,



Wat vervelend dat je tijdens je verblijf in het buitenland niet bereikbaar was op je telefoon 😞.

Ik zie inderdaad dat de optie 'Bellen in en naar het buitenland' aanstaat op je aansluiting. Ik heb de optie even een reset voor je gegeven.



Daarnaast wil ik je aanraden in dit topic een kijkje te nemen voor verdere tips, zodat je de volgende keer wel gebruik zal kunnen maken van je aansluiting in het buitenland 🙂.



@franswon en de leon, bedankt voor het meedenken! 🙂

Reageer