.

Beantwoord

Niet kunnen bellen vanuit het buitenland


  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik zit hier in west frankrijk, ik heb hier geen bereik. Mijn bellen in en naar het buitenland staat aan, handmatich een netwerk zoeken probeer ik dan maar mijn vraag wordt afgewezen. Iemand weet hoe dit komt?
icon

Beste antwoord door Natascha 23 July 2013, 11:47

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ties: Er is op dit moment een storing bij KPN, die roaming in Frankrijk onmogelijk maakt. Er wordt gewerkt om deze storing op te lossen.
Ik zit hier in Parijs en ik heb ook geen netwerk.
h i z i o e k n b , g w o s. M m h p e k d a w. H k d?
hier in frankrijk in de buurt van crest al de 2 dag geen  ontvangst . ook niet met de telefoon van mijn vrouw. dit is al de 2 keer deze vakantie.
wat kan ik hier aan doen. 
Reputatie 7
Badge +9
Je kan niks doen, gewoon afwachten.
Hoe is het mogelijk dat mijn man wel verbinding heeft met zijn telefoon in Frankrijk en ik niet. We hebben beide een Symio abonnement. 
Badge +6
Hoi Allemaal,

KPN heeft sinds het weekend te maken met een storing. Het is niet bekend wanneer deze storing zal zijn opgelost.
Hier vinden jullie de status van de storing.
Reputatie 5
Badge +10
Hoe is het mogelijk dat mijn man wel verbinding heeft met zijn telefoon in Frankrijk en ik niet. We hebben beide een Symio abonnement. 

Op welk netwerk is je man aangemeld? En wat krijg je voor melding als jij handmatig voor dat netwerk kiest?

Groetjes,

Alex
Zwaar *****. Mijn vrouw heeft kpn en heeft wel bereik rara hoe kan dit.
Reputatie 7
Badge +9
Zwaar *****. Mijn vrouw heeft kpn en heeft wel bereik rara hoe kan dit.

Welk netwerk?
Badge +8
Zwaar *****. Mijn vrouw heeft kpn en heeft wel bereik rara hoe kan dit.Welk netwerk?

Hoi Leike 65,

Dan zou ik proberen om je op hetzelfde netwerk aan te melden, handmatig. Dat moet voor jou ook werken dan.
Laat je even weten of het lukt?

Groetjes,
Charlene

Reageer