Skip to main content

.

Als ik handmatig verbinding wil maken met een provider (zit op het moment in het buitenland) werkt hij al een dag niet meer. Ik kan niet verbinding maken met een provider. Daarvoor werkte het prima. Als ik op automatisch selecteren druk, geeft mijn telefoon aan dat hij verbinding heeft. Als ik vervolgens bel geeft hij aan: Niet aangemeld bij netwerk. Zeer irritant, vooral door mijn huidige situatie. Ik kan ook niet met de klantenservice bellen aangezien het weekend is. 20 dagen geleden had ik al hetzelfde probleem, toen is via de klantenservice mijn simkaart gereset. Kan ik dit ook zelf doen via mijn Simyo?
Zie:

https://forum.simyo.nl/buitenland-88/storing-mobiel-bellen-sms-internet-12586/
Als ik handmatig verbinding wil maken met een provider (zit op het moment in het buitenland) werkt hij al een dag niet meer. Ik kan niet verbinding maken met een provider. Daarvoor werkte het prima. Als ik op automatisch selecteren druk, geeft mijn telefoon aan dat hij verbinding heeft. Als ik vervolgens bel geeft hij aan: Niet aangemeld bij netwerk. Zeer irritant, vooral door mijn huidige situatie. Ik kan ook niet met de klantenservice bellen aangezien het weekend is. 20 dagen geleden had ik al hetzelfde probleem, toen is via de klantenservice mijn simkaart gereset. Kan ik dit ook zelf doen via mijn Simyo?



Hoi Janmark,



Welkom op het forum!

Vervelend om te horen dat je geen gebruik kan maken van je aansluiting 😞. Momenteel is er een storing bij de KPN die dit probleem veroorzaakt. Het is helaas 😞 nog niet bekend wanneer het probleem is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.



@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer