Skip to main content
Beste dhr/mevr,



Gisteren heb ik mijn nieuwe simyo-simkaart online geactiveerd. Op het moment van aanmelden heb ik nummerbehoud aangevraagd en deze zou op 04-08-2013 overgezet worden, maar kan nog steeds niet bellen in het buitenland met mijn Samsung Galaxy SII. Verder staat de knop om te bellen in het buitenland aan. Naar mijn inzien is mijn nummer nog niet overgezet en zou ik graag willen weten wanneer ik weer ik kan bellen in/naar het buitenland.



Verder zie ik dat bij mijn bundel 13 minuten er al afgegaan is terwijl ik nog niet via jullie heb gebeld. Ook hier zou ik de reden van willen weten.



In afwachting van uw reactie verblijf ik.



Met vriendelijke groet,



B. Smid
Beste dhr/mevr,



Gisteren heb ik mijn nieuwe simyo-simkaart online geactiveerd. Op het moment van aanmelden heb ik nummerbehoud aangevraagd en deze zou op 04-08-2013 overgezet worden, maar kan nog steeds niet bellen in het buitenland met mijn Samsung Galaxy SII. Verder staat de knop om te bellen in het buitenland aan. Naar mijn inzien is mijn nummer nog niet overgezet en zou ik graag willen weten wanneer ik weer ik kan bellen in/naar het buitenland.



Verder zie ik dat bij mijn bundel 13 minuten er al afgegaan is terwijl ik nog niet via jullie heb gebeld. Ook hier zou ik de reden van willen weten.



In afwachting van uw reactie verblijf ik.



Met vriendelijke groet,



B. Smid




Hoi Bobby,



Welkom op het forum!

Dat is vervelend dat je niet kan bellen in het buitenland. Ik heb de optie voor je gereset op het netwerk.

Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten. Mocht je toestel niet het juiste netwerk vinden in het buitenland dan raad ik je aan handmatig te zoeken naar het juiste netwerk. Door dat je later in de maand klant bent geworden heb je naar rato minuten gekregen tot het einde van de maand. Elke 1ste van de maand ontvang je een nieuwe bundel. Hopelijk is het nu allemaal wat duidelijker.
Probleem is opgelost en het verhaal is duidelijk. Bedankt!
Probleem is opgelost en het verhaal is duidelijk. Bedankt!



Hoi Bobby,



Fijn om te horen dat het is opgelost!



Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dit graag! 🙂

Reageer