Skip to main content

.

Help!

mensen in amerika kunnen mij niet bellen. terwijl ik " bellen buitenland"  wel aan heb staan. 

ik kan hun wel bellen in amerika.

Erg vervelend om onbereikbaar te zijn.



help me please.



mvg Huib
Ik vrees dat de mensen in Amerika iets niet goed hebben ingesteld.
hmm ik denk dat dat wel goed zit, als in nl ben bellen ze mij ook. :)



Ik vrees dat de mensen in Amerika iets niet goed hebben ingesteld.


"Bellen in en naar het buitenland" heb je aangezet.

Dus.
ja dus bij Simyo gaat iets mis, graag checken mensen!

thanks!
Ik zat in Griekenland. Buitenland bellen stond aan, maar desondanks kon ik niet bellen. Na contact gehad te hebben met Simyo, die een reset gedaan hadden, kon ik nog steeds niet bellen. Geen idee wat hier de reden van was. Simyo kon mij dot ook niet vertellen.
Als je met de hand een ander netwerk kiest in het buitenland dan lukt het soms wel.
Help!

mensen in amerika kunnen mij niet bellen. terwijl ik " bellen buitenland"  wel aan heb staan. 

ik kan hun wel bellen in amerika.

Erg vervelend om onbereikbaar te zijn.



help me please.



mvg Huib




Beste Huib,



Wat ik uit jouw tekst hierboven begrijp is dat jij hier in Nederland bent en mensen die in Amerika zijn,  jou niet kunnen bellen.

Dat heeft niets te maken met het aanvinken van "Bellen in en naar het buitenland". Deze optie betreft jouw simkaart.
Help!

mensen in amerika kunnen mij niet bellen. terwijl ik " bellen buitenland"  wel aan heb staan. 

ik kan hun wel bellen in amerika.

Erg vervelend om onbereikbaar te zijn.



help me please.



mvg Huib




Hoi Zeer gewaardeerde klant,



Dan ben je in het buitenland kan je zelf wel bellen maar niet gebeld worden. Dat is erg vervelend.

Wanneer de mensen je bellen toetsen ze dan 0031 in en dan je telefoonnummer?
Ah Natascha! Jij brengt licht in mijn duisternis. 😉
Ik zat in Griekenland. Buitenland bellen stond aan, maar desondanks kon ik niet bellen. Na contact gehad te hebben met Simyo, die een reset gedaan hadden, kon ik nog steeds niet bellen. Geen idee wat hier de reden van was. Simyo kon mij dot ook niet vertellen.



Hoi René van Beek,



Welkom op het forum!

Dan ben je in het buitenland ga je ervan uit dat je kan bellen en dan is dit niet mogelijk. Dat is erg vervelend wanneer je ook bereikbaar wilt zijn in het buitenland. Wanneer je toestel niet het juiste netwerk vindt dan raad ik je aan om handmatig te zoeken naar het juiste netwerk.



@ Scotsman & Koorelle2 bedankt voor het meedenken.
Hallo mensen,

ik zit sinds 10th oktober in Amerika. en mijn simkaart heeft geen bereikt en kan niet bellen of gebeld worden. ik heb gewoon een lokale nummer kunnen regelen. Ik  krigt net een factuur van Simyo dat ik buiten mijn bel en data bundel is gegaan. Hoe kom dat  terwijle myn telefoon of simkaart niet eens aan staat sinds 10th okotober.

En ik heb hele maand november niet eens second gebeld. of met andere word, sinds 10th okotober heb ik niet meer gebeld of gebeld worden met mijn telefoon. omdat ik hier ook geen bereikt heb.



Svp wie kan mij hier mee helpen en wie heeft zulke ervaringen met Simyo.

mvg

Kenneth
Hallo mensen,

ik zit sinds 10th oktober in Amerika. en mijn simkaart heeft geen bereikt en kan niet bellen of gebeld worden. ik heb gewoon een lokale nummer kunnen regelen. Ik  krigt net een factuur van Simyo dat ik buiten mijn bel en data bundel is gegaan. Hoe kom dat  terwijle myn telefoon of simkaart niet eens aan staat sinds 10th okotober.

En ik heb hele maand november niet eens second gebeld. of met andere word, sinds 10th okotober heb ik niet meer gebeld of gebeld worden met mijn telefoon. omdat ik hier ook geen bereikt heb.



Svp wie kan mij hier mee helpen en wie heeft zulke ervaringen met Simyo.

mvg

Kenneth




Hi Kenneth,



Als je problemen ondervindt met je verbinding, zou je kunnen proberen om handmatig een netwerk te selecteren. Ik zie dat bij jou 'bellen in en naar het buitenland' wel aan staat. 'Internet op je mobiel - buitenland' staat niet aan. Dit zou je kunnen aanpassen op Mijn Simyo.



De factuur die je hebt gekregen bevat de verbruikskosten van de maand oktober en de abonnementskosten voor november. Eventueel verbruik in november staat volgende maand op je factuur.



Ik zie overigens op 14 oktober nog wel een gesprek vanuit Amerika, dus op enig moment heb je verbinding gehad.
Hallo allemaal,

In oktober heb ik een klacht hier deponeerd over mijn oktober 2013 rekening.

ik heb toen gemeld dat ik niet te bereiken was in Amerika.

of bellen of gebeld worden in Amerika. maar krijg wel een rekening dat ik gebeld zou hebben naar nederland.

dat ik niet heb nadrukkelijke gemeld dat

mijn simkaart uit de telefoon was.

en dat was reden om de fout niet terug te draaien.

ik word nu gevraagd door Marleen  van simyo om te bewijzen dat ik niet gebeld heb.

Marleen, het is simpel, waarom bel je niet de nummer waar ik gebeld zou hebben om te vragen of ze mij kent of wanner  ik hun voor de laaste gesproken?

On alle verhaal kort te maken, ik heb contact gehad met een judirische loket, ze vroeg mij om eerste mijn verhaal neer te leggen bij de geschillen commisie.

Mijn vraag is, weet iemand hoe ik de geschillencommissie van Simyo kan bereiken?

Mvg

Kenneth 

Sorry mensen voor mijn booshied, maar het is zo onrecht en onterecht dat sommige mensen in bedrijven niet meer kan denken of naar de verhaal van een klant kan luisteren.

 
Hoi Kenneth,



Er is inderdaad een gesprek geregistreerd op 14-10-2013 om 12:03 vanaf jouw simkaart, naar een Nederlands nummer. Dat gesprek heeft rond de 7 minuten geduurd. Dat kun jij ook allemaal inzien op je factuur, ook het nummer waar het over gaat. Natuurlijk is dat voor jou een vreemde situatie, als je denkt dat je sim toen niet in je toestel zat. Maar een simkaartje dat niet in een toestel zit, kan geen verbinding maken met het netwerk voor een gesprek. Die heeft daarvoor echt een opdracht nodig uit een toestel. Het is ook een gewoon Nederlands actief nummer, waar naar gebeld is. Je herkent dit nummer zelf niet?

Mijn collega Marleen heeft je dit alles ook uitgelegd naar aanleiding van je email. Ze heeft daarvoor ook geïnformeerd bij de netwerkspecialisten. Die konden ons in deze situatie niet meer vertellen over het gesprek dan dat jij ook op je factuur ziet. Dat het geregistreerd is via je simkaart, en dus heeft plaatsgevonden. Daarna heeft ze je ook nog gebeld om het uit te leggen. Het spijt me dat je het gevoel hebt dat er niet wordt mee gedacht. Misschien heb jij dit zelf niet gedaan als je simkaart niet in jouw bezit was, maar je bent er helaas wel verantwoordelijk voor, omdat de aansluiting op jouw naam staat. Is de simkaart wel steeds in je bezit geweest?

Als wij iets registreren, jij zegt dat het niet klopt, dan nemen we dat zeker serieus en gaan we op onderzoek. Als uit dat onderzoek niet blijkt dat er iets vreemds is gebeurd, dan is het helaas inderdaad aan jou om aan te tonen dat jij gelijk hebt en niet wij. Ik snap dat dat in dit geval moeilijk is. Heb je het nummer zelf al gebeld? Is het echt een totaal onbekende?

Ik zal het nummer ook bellen, maar dat is natuurlijk weinig bewijs, als diegene zegt: nee hoor, die ken ik niet.. Dat is natuurlijk niet echt hard te maken. En dan nog kan iemand het gesprek met jouw simkaart gevoerd hebben. Marleen kon dus ook niet anders dan jouw klacht afwijzen. Ik ga het nummer nu voor je bellen, omdat je dat graag wilt. Zodra ik iemand te pakken heb gehad, kom ik hier bij je op terug.

De Geschillencommissie is een onafhankelijke instantie. Er is geen geschillencommissie van Simyo, maar er is er één voor alle telecommunicatie. Daar kun je terecht als je vindt dat je provider je klacht niet juist heeft afgehandeld.

Je hoort nog van mij, als ik het nummer gebeld heb.



Groetjes, Charlene
Hoi Kenneth,



Ik heb het nummer gebeld, en geïnformeerd. Het is het nummer van je oude werkgever. Zij kende je wel en zei dat er wel een poging tot contact is geweest in oktober. Ze wist niet of ze je echt had gesproken of dat je een voicemail had ingesproken.

Ik hoop dat het je nu weer duidelijk is om welk gesprek het gaat, en dat dat de verwarring en je boosheid weg neemt.



Groetjes,

Charlene
Beste Charlene,



Bedankt voor de moeite.

De manier waarop Maarlene mij het word heeft gestaan was niet fijn, niet klant vriendelijk, en onbeschoft.

maar de houden van, dat ze maak de dienst uit.

ik heb de nummer nagetrokken in mijn contacten.

Ze blijkt een nummer van mijn oude bazin.

Ik heb meer dan een jaar niet gesproken.

ik heb ook bewust haar niet gebeld over wat gaande was. zo dat jullie kunnen vrij hand om haar te ondervragen wanner ik voor de laatste met haar gesproken heb.



Ik was 2 maanden weggeweest. vanaf 10 oktober was ik in Amerika.

Voor ik in Amerika aan kwam heeft mijn nichtje een nummer bij T-mobile geregelde.

Namelijk, 973-687-****. je kan het navraag in Amerika bij jullie collega's.

met dit nummer kan ik onbeperkt alle vast nummers in Europa bellen en overal heel world on beperkte sms sturen.

Waarom zou ik alleen voor die dag mijn oude baas gaan bellen? waarom was only die dag heb ik gebruik gemaakt van mijn Nederland nummer terwijl dat ik al paar dagen in Amerika ben?

Ik wacht positive naar het uitkomst van je bellen naar de nummer
ik heb haar niet gebeld of in de voice mail gesproken.

waarom zou ik  haar bellen terwijl dat ik voor meer dan een jaar niet gesproken hebt
Hi Kenneth,



Helaas hebben wij, als Simyo, gedaan wat we kunnen doen. Charlene heeft zelfs het nummer gebeld waar het om gaat.

Het feit dat dit gesprek op 14 oktober geregistreerd is als zijnde een gesprek vanuit de Verenigde Staten, betekent echt dat de simkaart verbinding heeft gemaakt in de Verenigde Staten.

Dit wordt ook bevestigd door onze Netwerk Specialisten.

Ik denk dat je zelf ook wel weet dat wij niet bij een andere provider in een ander land kunnen checken welk abonnement je daar hebt. Welk ander abonnement je hebt zegt overigens niet veel of je een andere wel of niet gebruikt.



Ik vind het jammer dat ik je niet anders kan berichten.

Reageer