Skip to main content

.

Goedemiddag, sinds ik terug thuis ben van een bootreis op de Atantische oceaan doet mijn Simyo het niet meer.

na het lezen ove dit onderwerp heb ik alles gedaan wat werd geadviseerd: opnieuw netwerk kiezen was de belangrijkste. Dat hielp niet.

op zee heb ik de belbundel helemaal niet gebruikt, ook al stond de telefoon wel aan om foto's te kunnen maken.

Toen ik weer op het vasteland van Europa was deed internet het nog wel maar opbellen niet meer...

help!!! Wat kan ik verder nog doen?

en heeft Simyo ook een telefonische helpdesk?

alvast bedankt, Helena

Is je telefoon misschien geblokkeerd wegens overschrijding datalimiet @Helena Raposo omdat er op zee verbinding is gemaakt met satellieten???

Hallo JanD,ik heb hem op zee helemaal niet gebruikt maar hij stond wel aan. Aan mijn belgegevens kan ik zien dat er geen limieten zijn overrschreden

Hallo JanD,ik heb hem op zee helemaal niet gebruikt maar hij stond wel aan. Aan mijn belgegevens kan ik zien dat er geen limieten zijn overrschreden

Wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator af @Helena Raposo 

Succes.

Hoi @Helena Raposo,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het bellen niet meer lukt!

Ben je momenteel nog in het buitenland? Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je beloptie (buitenland). Het is belangrijk om je telefoon nog even voor 15 minuten uit te schakelen zodra je dit leest. Ik hoor graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd!

Bedankt voor je hulp @JanD🙂

Groetjes,
Roeqajja

Goedemorgen Roeqajja, je methode heeft gewerkt, nu is alles weer normaal!

heel erg bedankt, groeten, Helena

Hi @Helena Raposo,

Bedankt voor je reactie.

Wat fijn om te horen dat alles nu weer naar behoren werkt. Graag gedaan! 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer