.

Beantwoord

Moeten de APN instellingen met hoofdletters worden ingevuld?

  • 29 June 2017
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
edit door @Thomas 17 juli 2018: De APN instellingen zijn inmiddels veranderd. In dit filmpje leggen we uit hoe je jouw iPhone instelt en voor Android hebben we dit filmpje.

Beste alle

Is het wachtwoord bij de instellingen van APN hoofd lettergevoelig of niet, ik vraag dit naar aanleiding van diverse topics die ik voorbij heb zien komen.

In sommige daarvan stond expliciet kleine letters, nu krijg ik een mail van jullie en daar staat het weer in hoofdletters.

Uiteraard gaat het mijn om de werking, en dat klanten goed geïnformeerd worden. (Er gaan er nog een hoop op vakantie
😎)

Gr Ron
icon

Beste antwoord door Samantha 3 July 2017, 14:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +7
Hoi Ron H,

Goede vraag! Bij Gebruikersnaam moet je 'KPN' invoeren, bij Wachtwoord 'GPRS'. Beiden met hoofdletters. We hebben het hier zelf ook al uitgetest, en je internet werkt helemaal niet meer als je het met kleine letters invoert.

Fijn dat je zo goed meedenkt 😃 Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Samantha
Ik had dat niet gedaan in Duitsland en toch zonder problemen verbinding. Moet dat is vervolg nu wel?
Reputatie 7
Badge +6
Samantha bedankt voor je reactie........maar er is toch nog een vraag hier over zie ik.
Badge +7
Hoi Ray en Ron H,

Wat vreemd! Wij hebben het getest op kantoor, en toen konden we geen internetverbinding meer krijgen. Om verwarring te voorkomen, is het beter om het te communiceren in hoofdletters. Dat is wat wij als advies krijgen in ieder geval.

Groetjes,
Samantha

Reageer