Beantwoord

Mobiel internet in Frankrijk. Afwijkende instellingen. Hoe kan dat?

  • 24 september 2019
  • 3 reacties
  • 250 Bekeken

Hallo,

Ik ben nu al enkele dagen in Frankrijk voor een late vakantie. Sinds dat ik Frankrijk binnen ben heb ik geen mobiel internet. Natuurlijk bleek eerst dat ik nog niet op het portalmmm APN zat. De andere instellingen stonden wel goed (simyo kant, data roaming). Echter nog steeds geen mobiel internet.
Ik zet zojuist mobiel internet in het buitenland uit, start mijn telefoon opnieuw op en poef, mobiel internet werkt. Klopt dit wel?
icon

Beste antwoord door Jihane 24 september 2019, 17:17

Hoi Jaari,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je dat even laat weten! Wat merkwaardig! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat die optie uitgezet is. Ik heb het overlegd met de technische afdeling, en ze lieten me weten dat er inderdaad iets fout is gegaan! De schakel bleef hangen! Nu is alles wel weer rechtgezet - kun je nog steeds internetten?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Jihane
Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jaari,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je dat even laat weten! Wat merkwaardig! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat die optie uitgezet is. Ik heb het overlegd met de technische afdeling, en ze lieten me weten dat er inderdaad iets fout is gegaan! De schakel bleef hangen! Nu is alles wel weer rechtgezet - kun je nog steeds internetten?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,

Nadat ik mijn telefoon heb herstart heb ik weer internet.

Ik vond het wel grappig, internet uit en toch aan.

Groetjes,
Jaari
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @Jaari,

Goed om te lezen dat alles weer werkt zoals het hoort!

Als we nog iets voor je kunnen doen, you know where to find us 😉

Groetjes,
Bas

Reageer