.

Beantwoord

Mobiel internet Frankrijk werkt niet. Wat nu?

  • 19 July 2017
  • 5 reacties
  • 271 Bekeken

Inmiddels veel geprobeerd. Instellingen op galaxy s4 mini staan goed. Op 2 andere abonnementen bij Simyo gebruiken wij 2 iphone s4 toestellen. Daabij werkt internet ook niet.
Bellen in Frankrijk lukt wel
icon

Beste antwoord door Asma 20 July 2017, 10:10

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Notoja,

Welkom op het Forum!

Oh, dat is balen! 😞 Ontzettend vervelend dat jullie niet kunnen internetten in Frankrijk. :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je de optie 'Internet op je mobiel in het buitenland' al aan hebt staan. Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk kunt internetten in Frankrijk, heb ik deze optie voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten. Op deze manier registreert je simkaart zich opnieuw met de juiste instellingen op het netwerk.

Wanneer het probleem blijft bestaan, dan kun je controleren of je de optie '(data)roaming' aan hebt staan op je telefoon. Staat deze optie al aan? Dan kun je het beste je internetinstellingen stap voor stap nalopen met behulp van onze Toestelhulp. Als je in het buitenland niet kunt internetten, dan komt dit namelijk vaak door verkeerde internetinstellingen. Het is belangrijk dat 'portalmmm.nl' is ingesteld als APN, 'KPN' als gebruikersnaam en 'GPRS' als wachtwoord.

Ik zou je graag willen vragen om mij een privé bericht te sturen met de twee andere nummers (plus bijbehorende postcode en huisnummer). Ik zal er dan voor zorgen dat hun instellingen ook worden gereset.

Laat je mij weten of je internet nu werkt met de bovenstaande instructies?

Groetjes,
Asma
Dank je. Ik ga vanmiddag het zo proberen. Op hetzelfde adres onder dezelfde naam hebben we nog 2 abonementen. Wil je die ook resetten?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Notoja,

Bedankt! Ik heb de andere twee aansluitingen ook gelijk gereset. Kun jij je familieleden vragen om hun telefoon even uit en aan te zetten?

Ik heb je aansluiting er trouwens bij gepakt en zie dat jij sinds gisteren weer kunt internetten. Dat is goed nieuws! :D

Laat je mij weten of het straks bij de andere twee aansluitingen ook lukt?

Groetjes,
Asma
Ze doen het nu alle 3. Bedankt.
Badge +7
Hoi Notoja,

Dat is heel fijn om te horen 🙂 Ik wens jullie nog een fijne vakantie!

Groetjes,
Samantha

Reageer