Skip to main content
Ondanks alles 5 keer gecontroleerd te hebben gaat mijn mobiele internet het niet doen in Duitsland.

Het staat aan in MijnSimyo en ik heb met de hand de instellingen ingevoerd volgens de beschrijving (4G).

Op de zelfde telefoon van mijn vrouw werkt het wel, met exact dezelfde instellingen (ook Simyo).

Misschien moet er bij mij wat gereset worden?



Geert
Ik had hetzelfde probleem, nadat er in Groningen iets gewijzigd is ging het ineens prima.
Ondanks alles 5 keer gecontroleerd te hebben gaat mijn mobiele internet het niet doen in Duitsland.

Het staat aan in MijnSimyo en ik heb met de hand de instellingen ingevoerd volgens de beschrijving (4G).

Op de zelfde telefoon van mijn vrouw werkt het wel, met exact dezelfde instellingen (ook Simyo).

Misschien moet er bij mij wat gereset worden?



Geert




Hoi GRi, welkom op het forum van Simyo!



Dan klinkt het inderdaad alsof er iets niet helemaal goed staat op je aansluiting. Ik heb een verzoek naar onze IT afdeling gestuurd om te checken of de optie "Internet op je mobiel - buitenland" goed op het netwerk staat voor je, want ik zie dat je 'm zelf vanmiddag al een resetje had gegeven via Mijn Simyo :)



Ik laat het je weten zodra ik hierop een terugkoppeling heb!
Hoi GRi,



Onze IT afdeling heeft de optie nogmaals op je aansluiting gezet. Als je nu je telefoon even uit/aan zet, moet je wel verbinding krijgen met mobiel internet in Duitsland.



Ik hoor graag van je of dit inderdaad het geval is! 🙂

Reageer