Ik heb een nieuwe SIMYO kaart gekocht in Nederland(vooral om bereikbaar te zijn tijdens mijn vakantie)
Ik heb de SIM kaart meegenomen naar Spanje (waar ik nu ben) maar ik kna er niet mee bellen of gebeld worden. Volgens mij heb ik alles goed staan in "Mijn SimYo"maar hij doet het nog steeds niet.
Alle hulp is welkom.
groet,
Margarita Angelov
Bladzijde 2 / 2
Net weer contact gehad met jouw collega, en nadat we eerst hadden aangemeld met een andere telefoon (Samsung S4) werkt de SIM nu prima, en ben ik zo blij als een kind.
Iedereen bedankt voor de hulp en adviezen. 🙂
Iedereen bedankt voor de hulp en adviezen. 🙂
Dat is goed om te horen! Jij blij, wij blij 😃 Namens iedereen die op dit topic heeft gereageerd, graag gedaan!
Als je nog meer vragen hebt, stel ze dan gerust.
Groetjes,
Niels
Als je nog meer vragen hebt, stel ze dan gerust.
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.