.

Beantwoord

Mijn simkaart werkt niet in Amerika. Wat nu?

  • 7 September 2017
  • 2 reacties
  • 271 Bekeken

Beste,

Ik ben momenteel voor een half jaar in het buitenland en heb tijdelijk een Amerikaanse sim aangeschaft.
Toch wil ik graag zaken regelen via duo, maar dit gaat via sms bericht. Als ik nu mijn Nederlandse sim in de i-phone doe, wilt hij hem niet registreren. Kan ik op de een of andere manier smsjes ontvangen via mijn-simyo, of weet iemand hoe mijn mobiel de Nederlandse sim wel kan pakken?

groetjes!
icon

Beste antwoord door Niels 8 September 2017, 11:50

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Na de simwissel kun je proberen de iPhone met iTunes te synchroniseren. Wie weet helpt dat.
Reputatie 6
Badge +5
Hi @lizadidi,

Welkom op het Simyo Forum :)

Gaaf zeg! Waar in Amerika zit je precies? Het is natuurlijk niet zo handig dat je geen zaken via DUO kan doen op deze manier 😞 Bedoel je met niet registreren dat je simkaart niet herkend wordt, of kan je geen netwerk ontvangen op je telefoon. Zou je kunnen kijken of de simkaart het wel doet in een andere telefoon? Het is helaas niet mogelijk om op een andere manier sms'jes te ontvangen, misschien kan je het nummer voor DUO wijzigen? De suggestie van @Scotsman (bedankt daarvoor!) kan je wellicht ook helpen.

Ik hoor graag of het je lukt om de simkaart alsnog actief te krijgen! Mocht dit lukken, let dan op dat je geen mobiel internet gebruikt. Dit kost namelijk erg veel geld buiten Europa.

Groetjes,

Niels

Reageer