.

Beantwoord

Mijn mobiele data werkt niet in het buitenland. Wat nu?

  • 24 February 2018
  • 2 reacties
  • 366 Bekeken

Hoi, mijn mobiele data werkt niet in het buitenland. Alles staat goed ingesteld.

iemand die kan helpen?
icon

Beste antwoord door franswon 25 February 2018, 12:37

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Eni123,

Even een checklist:

Heb je prepaid - geen internet in het buitenland.

Sim-Only:

Staat bellen en gebeld worden in het buitenland en internet op je mobiel in het buitenland AAN op mijn Simyo https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_netwerkinstellingen ?
Staat data-roaming AAN op je toestel?
Staat je toegangspunt (APN) goed ingesteld? :
APN - portalmmm.nl
Gebruikersnaam - KPN
Wachtwoord - GPRS (als deze het niet doet gprs)

Staat dit alles goed herstart dan je toestel en laat je toestel naar netwerken zoeken.

Als dit alles niet lukt dan zal een moderator de buitenlandoptie op je simkaart resetten.

Hou je ons op de hoogte?
Reputatie 6
Badge +5
Hi Eni123,

Onhandig zeg, dat je geen internetverbinding hebt in het buitenland. Ik zie dat de instellingen op Mijn Simyo goed staan. Inmiddels is er verbruik in het buitenland geregistreerd op de simkaart. Klopt het dat internet het inmiddels doet? En komt dit door de tips van franswon? Ik hoor het graag!

Bedankt voor je hulp, franswon :)

Groetjes,
Niels

Reageer