.

Beantwoord

Mijn internet werkt niet in buitenland, hoe kan dit?

  • 18 March 2015
  • 3 reacties
  • 221 Bekeken

Badge
Hallo,

Mijn internet optie staat aan en toch kan ik het buitenland geen gebruik maken via internet zonder wifi.
Ik heb ook een internet bundel aan staan.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Alvast vriendelijk bedankt

Rene Gieltjes
icon

Beste antwoord door Ruud 19 March 2015, 10:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Rene Gieltjes,

Leuk om je weer op ons forum terug te zien:)

Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'buitenland', zo kan iedereen met eenzelfde vraag het makkelijk terugvinden.

Vervelend dat jij geen internet in het buitenland hebt, terwijl je dit wel verwachtte. Ik heb je aansluiting er direct even bij gepakt. Jij hebt een prepaid aansluiting. Hiermee kun je geen gebruik maken van internet in het buitenland. Ook al heb je een bundel aan staan. Er is bij een prepaid aansluiting ook geen optie om je internet in het buitenland aan te ztten. Simpelweg omdat je simkaart die mogelijkheid niet heeft;)

Om wel te kunnen internetten in het buitenland via het netwerk kun jij de overstappen op Sim Only. Is dat iets voor je?

Voor nu kun je internetten via wifi in het buitenland. En je bundel weer gebruiken als je terug bent in Nederland. Heb ik je vraag zo beantwoord?
Badge
Beste Ruud,

Dat is echt heel erg jammer..
Nee, ik wil pre-paid behouden.
Prive gsm, naast mijn werk telefoon, alleen die werkt alleen in nederland.

Hmm, dan zal ik toch moeten overstappen naar bv Vodafone.
Mijn vrouw heeft een pre-paid Vodafone en kan dat wel.

Wel bedankt voor je snelle antwoordt.

Ik betreur dit ten zeerste, was altijd erg blij met mijn simyo pre-paid, maar zal nu toch moeten uit kijken naar een externe oplossing.
Bedankt voor alle goede zorgen.
snif

Met vriendelijke groeten,
René Gieltjes
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Rene Gieltjes,

Met een prepaid aansluiting is mobiel internet in het buitenland inderdaad niet mogelijk. Jammer dat je om deze reden besluit weg te gaat bij ons :(

Wij hopen dat je vooral onze dienstverlening waardeert en wie weet zien we je gauw weer terug bij Simyo 🙂

Reageer