.

Beantwoord

Mijn internet in Frankrijk werkt niet. Hoe kan dat?

  • 24 July 2017
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

Ik ben in Frankrijk al 5 dagen en het bellen en sms'en werken wel. Maar als ik mijn internet aan zet dan geeft het wek aan dat ik 3G heb maar ik kan het niet gebruiken. Op andere vragen heb ik al gezien dat je een portalmmm.nl moet instellen, dat heb ik geprobeerd en nog steeds werkt het niet. Zouden jullie mij ermee kunnen helpen
icon

Beste antwoord door Jihane 25 July 2017, 12:12

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hi Tim,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je niet meteen kon internetten in het buitenland! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je vanaf zondag internet verbruikt in Frankrijk. Dat verbruik is volhoudend tot de dag van vandaag. Kan ik daaruit opmaken dat het internet het toch wel doet?

Omdat je dit bericht gisteravond pas plaatste, heb ik toch voor de zekerheid een reset uitgevoerd op je buitenlandoptie. Hiermee worden de instellingen vernieuwd op het netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Als dat niet werkt, wil ik je vragen of je je dataroaming aan hebt gezet op je mobiel. Heb je ook 'KPN' als gebruikersnaam' en 'GPRS' als wachtwoord ingesteld, toen je 'portalmmm.nl' instelde als APN?

Laat je me weten of je er zo uitkomt?

Groetjes,
Jihane

Reageer