Skip to main content

.

Onze dochter zit in Oostenrijk en tot gistermiddag half drie heeft alles goed gefunctioneerd. Zowel bellen als internet. Van het ene op het andere moment werkt niets meer. Ze wordt niet meer geaccepteerd door de netwerken. We hebben het volgende geprobeerd:




  • Via Mijn Simyo bellen in het buitenland uit en weer aan gezet.
  • Op het toestel roaming uit en weer aan gezet
  • Toestel de hele nacht uit en s'morgens weer aan.
  • Niet automatisch zoeken maar handmatig netwerken kiezen.

Niets van dat alles werkt.

Helpdesk helaas op zaterdag gesloten.



Door omstandigheden is ze erg afhankelijk van haar telefoon dus de nood is even hoog.

Helaas ook nergens wifi.



Wie heeft nog een idee?
Hoi Richard - @Richardvs .



Gaat het om sim only of prepaid?



Vervelend om mee te maken voor u en uw dochter. Er zijn al wat stappen gemaakt. Of er een moderator/medewerker van Simyo in het weekend reageert kan ik niet garanderen maar dat zou best kunnen.



Maar om alvast wat extra punten te noemen.

Kan uw dochter naar een lokale telefoonwinkel bijvoorbeeld of iemand anders en daar een kruistest plegen en bij werking van buitenlandse sim en Simyo kaart niet. Is dan een optie een lokale simkaart aanschaffen.



Kruistest.

Simyo sim in andere telefoon.

Andere sim in haar telefoon.



Wat is het resultaat?



Wij (en ik) horen graag van u ๐Ÿ˜Ž
Hi Richard,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat jammer dat je dochter opeens geen bereik meer heeft! Is haar nummer het nummer gekoppeld aan je forumaccount? Ik heb daar meteen een reset op uitgevoerd, waarmee ik de instellingen vernieuwd heb. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?



Ook alle tips die Friesian meegeeft zijn zeer nuttig! Wat gebeurt er als zij haar simkaart in een ander toestel stopt en vice versa?



Laat je me weten of dit lukt?



@ Friesian, dank voor je hulp!



Groetjes,

Jihane
Hoi Jihane.



Het lijkt me beter als de dochter een kwartier de telefoon uitzet. ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜€๐Ÿ˜Ž



Mocht de dochter een ander nummer hebben @Richardvs plaats die niet op het forum.๐Ÿ™‚

De moderator zal dat dan nog je vragen via dit topic en daarna - een privรฉbericht van jou aan hem/haar.
Allemaal erg bedankt voor jullie reacties.

Het was inderdaad het nummer welke gekoppeld was aan dit account.

Ze deed net een berichtje dat de telefoon en sms het weer doet.

Als het goed is zal ze nu haar telefoon uitdoen en na 15 minuten weer aan doen.

We hebben in elk geval weer contact!



Nogmaals dank!
Hi Richard,



Goed om te horen dat het nu weer werkt 🙂 Top! Mocht er nog iets zijn, kun je altijd aan de bel trekken.



@ Friesian, haha, dat is natuurlijk wat ik bedoelde!



Groetjes,

Jihane

Reageer