.

Beantwoord

Melding 80% dataverbruik buitenland. Hoe kan dit?

  • 1 May 2016
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Ik heb een uur geleden op mijn simyo de optie 'internetten in het buitenland' aangezet, en krijg nu al een melding dat ik 80% van mijn datalimiet verbruikt heb en dat het tarief 4.48 euro per mb is. Als ik in de mijn simyo app kijk heb ik echter al mijn mb's nog (2000). Wat is hier aan de hand? Ik dacht dat ik maximaal 6 cent per mb zou hoeven betalen (ben in Oostenrijk)?

Met vriendelijke groet,

Frans
icon

Beste antwoord door Angela 3 May 2016, 10:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frans,

Dat je hiervan geschrokken bent kan ik begrijpen! Gelukkig valt het allemaal heel erg mee.

De sms die je hebt gekregen is onjuist. Om iedereen hierover te informeren, heb ik dit topic aangemaakt. Ik wil je aanraden de informatie goed door te nemen zodat je precies weet wat je kunt doen en wat je kunt verwachten.

Uiteraard wil ik je onze excuses aanbieden voor het ongemak wat je hieraan hebt gehad 😞 Het is niet onze bedoeling geweest om je te laten schrikken met deze sms.

Je geeft aan dat je nog al je MB's hebt. Dit klopt. MB's die jij in het buitenland verbruikt zullen tot nader order nog niet van je bundel afgehaald worden. Je betaalt dus alleen de EU-toeslag van € 0,06 per MB. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Top, dankjewel!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi FransL,

Graag gedaan! Mocht je verder nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer