Waarom is Simyo niet in staat om de maritieme verbindingen te blokkeren terwijl andere providers daar geen problemen mee hebben, bij Simyo is blijkbaar de enige provider waar dat niet lukt en de mensen op hoge kosten worden jaagt, hier krijg ik maar geen antwoord op!!!!??
Bij KPN, de moeder van Simyo, is het niet anders
Alleen kun je bij KPN nu een volledige blokkade instellen voor buitenland gebruik en gebruik op zee c.q. satelliet, dat heeft Simyo nog niet volgens mij.
Zie onderstaande link KPN forum artikel:
https://forum.kpn.com/kennisbank-mobiel-139/kpn-mobiel-in-het-buitenland-roaming-593392
Hi
Bedankt voor je bericht.
Bedankt voor je reactie
Groetjes,
Ashley!
Dat weet ik, maar waarom beschermd Simyo haar klanten niet door dat automatisch zo te regelen dat de klanten niet automatisch op kosten worden gejaagd?
Daar zou ik heel graag antwoord op willen en dat heb ik tot heden niet gekregen.
Dat weet ik, maar waarom beschermd Simyo haar klanten niet door dat automatisch zo te regelen dat de klanten niet automatisch op kosten worden gejaagd?
Daar zou ik heel graag antwoord op willen en dat heb ik tot heden niet gekregen.
Beleid van Simyo als budget provider net zoals het beleid is bij KPN als premium provider
om dat niet automatisch te doen, of dat technisch wel of niet te automatiseren is heb ik geen inzicht in.
Andere providers schijnen dat wel te kunnen, ik hoop hier nog eens antwoord op te krijgen!!?
Andere providers schijnen dat wel te kunnen, ik hoop hier nog eens antwoord op te krijgen!!?
Wat ik al eerder schreef, beleid, ze zullen het ongetwijfeld kunnen, maar hebben er vooralsnog voor gekozen het (nog) niet toe te passen
Dus wordt je onnodig op kosten gejaagd omdat Simyo haar "zaakjes" niet goed geregeld heeft voor haar klanten €60,- heeft mij dat gekost en er waren een aantal medereizigers die ook bij Simyo zaten is dat eveneens overkomen, één foto versturen en even wat opzoeken op het internet en echt meer niet en BAM €60,-
Het eigen initiatief was er zeker wel, van tevoren contact opgenomen met Simyo verteld wat ik ging doen en mij is verteld dat ik niets hoefde te doen en dan toch gebeurde dit.
Mijn bijdrage lijkt verdwenen (eigen schuld ?). Ik verwees daarin naar een stukje eigen initiatief en verantwoordelijkheid voor de gebruiker en naar deze link: https://www.simyo.nl/blog/bellen-en-internetten-op-zee-met-het-maritieme-netwerk/
Het eigen initiatief was er zeker wel, van tevoren contact opgenomen met Simyo verteld wat ik ging doen en mij is verteld dat ik niets hoefde te doen en dan toch gebeurde dit.
Dan hebt u onjuiste info gekregen
Het enige wat ik hier duidelijk wil maken dat Simyo achter loopt met de bescherming van haar klanten t.o.v. andere providers, bij deze wil ik ook dat andere klanten van Simyo hier voor gewaarschuwd zijn, dat is het minste wat ik kan doen met mijn ervaring...
Het enige wat ik hier duidelijk wil maken dat Simyo achter loopt met de bescherming van haar klanten t.o.v. andere providers, bij deze wil ik ook dat andere klanten van Simyo hier voor gewaarschuwd zijn, dat is het minste wat ik kan doen met mijn ervaring...
Prima
Ik blijf er echter bij dat, net als op veel andere gebieden, een gebruiker van welk apparaat dan ook, ook een eigen verantwoording draagt.
Mee, eens maar ook een provider heeft een verantwoording naar haar klanten toe, die is in deze zoek!
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Ik kan het me voorstellen dat je hiervan baalt. Echter ben je wel akkoord gegaan met onze voorwaarden en tarieven toen je een abonnement bij ons af hebt gesloten. Wij zijn transparant over onze tarieven, wij versturen dan ook altijd een grensbericht met onze tarieven zodat je op tijd op de hoogte bent. Deze worden meteen vanuit ons netwerk verstuurd. Omdat je telefoon vaak automatisch het sterkste netwerk kiest, kun je in dit geval het beste handmatig een netwerk selecteren om kosten te voorkomen zoals mijn collega
Ik zag dat jouw reactie was verwijderd om één of andere reden, maar ik zie niks mis met jouw bericht. Ik heb jouw bericht daarom weer hersteld
Groetjes,
Roeqajja
Daar ben ik dus niet mee akkoord gegaan, ik heb van tevoren nog gevraagd bij Simyo en ik hoefde nergens op te letten, maar blijkbaar moet dat toch wel...
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.