.

Beantwoord

Lijst roamingpartners. Is die er?

  • 15 June 2017
  • 5 reacties
  • 511 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Bestaat er ook een lijst per land van de Roamingpartners van KPN/Simyo in de EU.
icon

Beste antwoord door Asma 16 June 2017, 13:34

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ron H,

Goede vraag!

Helaas is er geen lijst beschikbaar met alle roamingpartners.

Op het moment dat je in het buitenland bent, kun je gebruik maken van verschillende roamingpartners. Deze gewenste roamingpartner kun je handmatig selecteren via je telefoon.

Kun je mij laten weten waar zo'n lijst handig voor jou zijn?

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Asma

Laat ik voor opstellen dat ik niet weet als je in een EU land hand matig gaat zoeken hoe groot dan de lijst is.

Maar lees regelmatig op het voren dat mense problemen hebben in het buitenland en dat dit diverse oorzaken heeft.
Handmatig zoeken komt vaak voorbij als oplossing.

Als er een lijst zal zijn kun je de goede eruit pikken en daar mee testen en uitsluiten dat daar je probleem niet zit.


En uiteraard voor mijn zelf als ik problemen zal ondervinden in Frankrijk in augustus


Gr,
Ron
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ron H,

Ik snap heel goed dat je dat handig zou vinden. Helaas is er niet een lijst met bepaalde providers voor elk land. Het kan namelijk ook verschillen per regio. In Zuid-Frankrijk zijn er weer andere netwerken beschikbaar dan in Noord-Frankrijk.

Het handmatig kiezen van een netwerk is inderdaad vaak een oplossing voor problemen met het netwerk in het buitenland. Daarom vragen we ook altijd welke netwerken er beschikbaar zijn zodat wij kunnen kijken of er roamingpartners van ons bij zitten.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +6
Caspar bedankt voor je reactie.
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan! Als je verder nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Caspar

Reageer