Skip to main content
Beantwoord

Kunnen wij nog een vergoeding krijgen voor de MB's die in het buitenland zijn verbruikt?

• March 17, 2026
  • 1 reactie
  • 6 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Wij zijn vorig jaar zomer in kroatie geweest op vakantie. Je zou zeggen dat het met het internet wel goed zit. Omdat we op de grens reden van kroatie en bosnie ging we toch betalen buiten de bundel van rond de 40 euro.

Wij hebben gewoon netjes betaald maar ik zie overal om coulance vragen. Wij konden er ook niks aan doen.

Is het nog mogelijk om hier iets aan te doen?

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Voornezee,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je destijds kosten hebt gemaakt buiten de bundel! Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. 

Ik moet eerlijk zeggen dat het niet vanzelfsprekend is dat iedere klant hiervoor een vergoeding krijgt. Hier gaat namelijk wel eerst een proces aan vooraf. De simkaart maakt een verbinding met het sterkst gemeten netwerk, het valt daarom ook deels onder eigen verantwoordelijkheid om dit goed in de gaten te houden als een land niet binnen de bundel valt.

Helaas zijn de kosten te lang gelden gemaakt, het spijt me dat ik hierin niks voor jullie kan betekenen. 

Wel heb ik een klein cadeautje voor je klaargezet in je Mijn Simyo acount onder het kopje '’verbruik'’. Je kan zelf bepalen wanneer je dit cadeautje van 3GB activeert, wellicht handig voor een eventuele vakantie deze zomer😊. Hopelijk maakt dit het toch een beetje goed. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten!

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • March 18, 2026

Hoi ​@Voornezee,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je destijds kosten hebt gemaakt buiten de bundel! Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. 

Ik moet eerlijk zeggen dat het niet vanzelfsprekend is dat iedere klant hiervoor een vergoeding krijgt. Hier gaat namelijk wel eerst een proces aan vooraf. De simkaart maakt een verbinding met het sterkst gemeten netwerk, het valt daarom ook deels onder eigen verantwoordelijkheid om dit goed in de gaten te houden als een land niet binnen de bundel valt.

Helaas zijn de kosten te lang gelden gemaakt, het spijt me dat ik hierin niks voor jullie kan betekenen. 

Wel heb ik een klein cadeautje voor je klaargezet in je Mijn Simyo acount onder het kopje '’verbruik'’. Je kan zelf bepalen wanneer je dit cadeautje van 3GB activeert, wellicht handig voor een eventuele vakantie deze zomer😊. Hopelijk maakt dit het toch een beetje goed. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten!

Groetjes,
Amy