.

Beantwoord

Kun je je abonnement op pauze zetten als je langere tijd in het buitenland bent?

  • 9 April 2015
  • 6 reacties
  • 264 Bekeken

Badge +1
Ik ga voor vier maanden vrijwilligerswerk doen in Afrika. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om mijn abonnement voor die periode (of een gedeelte ervan) op pauze te zetten. Anders betaal ik natuurlijk voor niks, aangezien ik daar toch niet kan bellen etc.
icon

Beste antwoord door Alexandra123 9 April 2015, 11:09

Bekijk originele reactie

6 reacties

Op pauze zetten niet maar je kunt volgens mij wel tijdelijk een overstap maken naar prepaid met nummerbehoud. Bij prepaid hoef je maar Ă©Ă©n keer per 6 maanden gebruik te maken van je aansluiting om deze actief te houden.

Een moderator kan je daarbij verder helpen.
Badge +1
Heb mijn abonnement al helemaal laag gezet.. Dan ben ik die paar maanden 3 euro per maand kwijt en heb ik wel nog mijn abonnement.
Reputatie 7
Is ook een goede optie, want het 'gevaar' bij pre-paid is, dat je aansluiting vervalt als je er binnen de 6 maanden geen gebruik maakt. Je moet dus eenmaal bellen of sms'en binnen de 6 maanden om de aansluiting in tact te houden. Mocht de periode van vrijwilligerswerk uitlopen dan zou je dus de kans lopen dat je aansluiting vervalt.
Badge +1
Ja en het lijkt me zo'n gedoe met regelen. Nu kan ik kijken dat ik zodra ik terugkom, mijn bundel weer aanpas.. Dat kan ik allemaal zelf doen, veel makkelijker lijkt me 🙂
Top idee eigenlijk. 😃
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Alexandra123,

Wat ontzettend goed van je dat je vrijwilligers werk gaat doen in Afrika! Gelukkig heb je zo te zien heb je voor jezelf al de beste oplossing gevonden: je bundels omlaag zetten. Zo betaal je inderdaad €3,- per maand, en behoudt je het telefoonnummer. Overstappen naar prepaid is inderdaad ook een optie, maar hier moet je wel wat tijd in investeren voordat dit is omgezet.

Wat ga je precies in Afrika doen? :)

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het helpen, Raytje en RicoK!

Reageer