.

Beantwoord

Kosten voor onderling bellen als we beide in zone 1 zitten

  • 26 July 2013
  • 2 reacties
  • 449 Bekeken

Badge
Tijdens de vakantie wil ik bellen met mijn kinderen die elders in zone 1 op vakantie zijn. Wat zijn dan de kosten? Betaal ik dan als beller gewoon de kosten voor naar nederland bellen plus de gewone kosten dienik anders zou betelen wanneer ik in nederland zou zijn. En betaald de ontvanger dan de kosten voor bellen vanuit nederland naar zone 1?
icon

Beste antwoord door Natascha 27 July 2013, 10:02

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Jij belt van zone 1 naar Nederland. Je betaald daarvoor 0,29 euro per minuut. Verder betaal je geen minuten of dergelijk, want dat zit al in die 0,29euro per minuut.

Omdat de gene waar je naar belt niet in nederland is, moet hij 0,08 euro per minuut betalen om het gesprek in zone 1 te kunnen ontvangen.

Het klopt dus vrij redelijk wat jij zei.
Badge +6
Tijdens de vakantie wil ik bellen met mijn kinderen die elders in zone 1 op vakantie zijn. Wat zijn dan de kosten? Betaal ik dan als beller gewoon de kosten voor naar nederland bellen plus de gewone kosten dienik anders zou betelen wanneer ik in nederland zou zijn. En betaald de ontvanger dan de kosten voor bellen vanuit nederland naar zone 1?

Hoi Vleuten73,

Welkom op het forum!
Ga jij ook op vakantie naar een land binnen de EU? Wanneer jij je kinderen vanuit een ander land belt binnen de EU dan betalen zij €0.08 voor het ontvangen van het gesprek. Wanneer jij je kinderen vanuit Nederland belt dan betaal jij €0.51 voor het bellen van je kinderen en je kinderen betalen van €0.08 voor het ontvangen van het gesprek. Mocht jij je kinderen bellen vanuit een ander EU land dan betaal jij €0.29. De volledige tarieven vindt je hier .

@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.

Reageer