.

Beantwoord

Kosten Internetten/bel/sms in het buitenland met abbonnement

  • 25 July 2014
  • 2 reacties
  • 314 Bekeken

Badge
Ik ga volgende week naar belgie/frankrijk. Ik heb een abbonnement op internetten en bellen. Worden MB's, minuten en sms'jes dan buiten je bundel in rekening gebracht? Bijvoorbeeld ik heb een abbonnement van 500 MB en 200 bel/sms. Ik verbruik 200 MB en 100 belminuten, gaat dat dan ook van mijn bundel af plus nog het extra bedrag dat in rekening wordt gebracht? Of valt alles dan buiten bundel? Of geldt 1 MB als meerdere MB's in het buitenland?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 25 July 2014, 15:56

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik ga volgende week naar belgie/frankrijk.
Alvast fijne vakantie!

Ik heb een abbonnement op internetten en bellen. Worden MB's, minuten en sms'jes dan buiten je bundel in rekening gebracht?
Ja, minuten/smsjes en MBs vallen buiten de bundels als jij in het buitenland bent.

Bijvoorbeeld ik heb een abbonnement van 500 MB en 200 bel/sms. Ik verbruik 200 MB en 100 belminuten, gaat dat dan ook van mijn bundel af plus nog het extra bedrag dat in rekening wordt gebracht? Of valt alles dan buiten bundel? Of geldt 1 MB als meerdere MB's in het buitenland?
De volledige kosten worden buiten de bundels om in rekening gebracht. In het buitenland maakt het dus niet uit of je wel of geen bundel hebt.
Badge +8
Hoi Marijedeichmann,

Alle Buitenlandkosten vallen standaard buiten je bundel, zoals Groentjuh al aangeeft.
De tarieven vind je hier.

Ga je lekker op vakantie? Of is het voor een andere gelegenheid?

Groetjes,
Charlene

Reageer