.

Beantwoord

Kosten buitenland. Krijgen jullie nog buitenlandbundels?

  • 31 March 2016
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

Aangezien ik voor mijn werk binnenkort naar het buitenland moet de volgende vraag ;
Jullie hebben géén buitenlandbundels. Is dit in de toekomst wel mogelijk bij Simyo? Werken jullie daaraan?
icon

Beste antwoord door Tiury 31 March 2016, 13:25

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ddaan, welkom op het Simyo forum 🙂.

Leuk dat je je vraag hier stelt 🙂. Als het goed is heb je vandaag een e-mail ontvangen met de nieuwe tarieven. Dit zijn de nieuwe EU-roaming tarieven voor een deel van 2017. Er is namelijk door de EU besloten dat alle roaming tarieven worden afgeschaft in de loop van 2017. Het is daarom niet waarschijnlijk dat we nog buitenlandbundels aan gaan bieden in de tussentijd. Sorry dat ik geen ander antwoord voor je heb!

Groetjes, Tiury
Beste Tiury,

Excuus, ik zag al een beetje bij een vorig bericht (nadat ik gehaast een eigen vraag gesteld heb) er redelijk op geantwoord is! Dat verhaal over de mail van 30 maart.. Echter nog geen bericht gehad, we wachten rustig af! 🙂.
En bedankt voor je reactie !!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ddaan,

Graag gedaan namens Tiury! Heb je de e-mail ondertussen ontvangen? We leggen ook nog het een en ander uit op ons forum natuurlijk. Dat topic vind je hier. Heb je hier iets aan?

Groetjes,
Angela

Reageer