Kan het zijn dat ze in de buurt van grens was?Â
Kan het zijn dat ze in de buurt van grens was?Â
Nee, kreta. Ligt behoorlijk geïsoleerd.
Â
Daarnaast was het zowel vanuit Nederland naar Griekenland en van Griekenland naar Nederland. Naar een normaal grieks mobiel nummer.
Vanuit NL naar een ander land binnen de EU bellen valt niet onder de bundel @BuffaloBill , zie onderstaande link:
https://www.simyo.nl/klantenservice/roaming
Vanuit NL naar een ander land binnen de EU bellen valt niet onder de bundel @BuffaloBill , zie onderstaande link:
https://www.simyo.nl/klantenservice/roaming
En vanuit EU buitenland naar NL bellen?
Ik vind het allemaal maar onduidelijk aangegeven. En is dit gangbaar of is simyo hierin een vreemde eend?
Â
Tarieven in Europa (daar is NL ook onderdeel van)
Bellen, sms’en en internet in de EU (zone 1) valt binnen je Sim Only bundels.
Je betaalt geen extra kosten binnen alle EU-landen, plus….…
Â
Deze omschrijving klopt dus niet. Maakt niet uit wat een alinea eronder staat, het bovenstaande is niet correct omschreven.
Â
Â
Hoewel je eigenlijk altijd moet betalen om vanuit Nederland naar een buitenlands nummer te bellen, geldt bij KPN dat je met ieder abonnement afgenomen na 3 februari 2019 in de hele EU binnen je bundel belt. Dus ook als je in Nederland bent.
Het is dus gewoon weer lekker onbeschaamd graaien wat simyo doet. Dochter van KPN maar niet de fijnste.
Hoi @BuffaloBill,
Bedankt voor je bericht.Â
Ik zie dat je van @JanD (bedankt!) al het juiste antwoord hebt gekregen. Ik kan me voorstellen dat je de tekst '’Bellen, sms’en en internet in de EU (zone 1) valt binnen je Sim Only bundels'’ misleidend vind, echter staat er op de pagina die @JanD heeft gedeeld wel aangegeven dat bellen van Nederland naar het buitenland buiten de bundel valt.Â
Ik zal dit intern voorleggen bij de juiste afdeling. Wellicht dat er in de toekomst een aanpassing kan worden gedaan op de tarieven voor het buitenland pagina.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!Â
Bedankt voor je reactie @wimj12Â .
Groetjes,
Amy