.

Kosten aan internet Turkije. Hoe kan dit?

  • 5 October 2022
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

Ik ben gister met mijn mobiel naar turkijke geweest vanuit Kos, ik kreeg bij binnenkomst direct een melding over de kosten en heb mobiele data uitgezet. Vervolgens kom ik terug en zie ik dat mijn 4g geblokkeerd is omdat er meer als 60 euro aan kosten is gemaakt. Dit terwijl mijn bundel uit stond. Dit moet dus op de achtergrond in de tussentijd zijn gebeurd.

Ik zag ook in de SMS een tarief staan van 500ct per MB, echt schandalig hoog.

Kan dr in dit geval gaan coulance plaatsvinden door kwijtschelding van deze onterecht gemaakte extreme hoge kosten?

Ik zit echt al jaren (denk meer als 10 jaar) bij Simyo maar anders zal ik echt per omgaande mijn abonnement stopzetten bij Simyo omdat ik dit zo oneerlijk vindt.

Ik hoor het graag spoedig
Met vriendelijke groeten
Sander Korf


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Retteketet,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan schrikt! Ik wil je er wel even op wijzen dat het niet verstandig is om je persoonlijke gegevens op publiekelijke pagina's te delen. Ik heb daarom jouw adres gegevens even uit het bericht verwijderd. Wat mooi om te zien dat je al zo lang klant bent! 

Turkije valt inderdaad niet in zone 1 dus niet binnen je bundel. Je betaald dan €5,00 per MB. Het kan inderdaad voorkomen dat je simkaart internet registreert zolang het internet op je simkaart aanstaat. Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende link met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Wellicht kan ik nog iets voor je betekenen wat betreft de gemaakte kosten!

Groetjes,
Amy

Reageer