Ik dacht, ik maak hier even een apart topic over. Simyo heeft vandaag bekend gemaakt dat de buitenland-tarieven veranderd worden.
Is het daardoor ook mogelijk kosteloos voortijdig op te zeggen? KPN meldt zelf expliciet op haar website "Doordat KPN deze wijzigingen doorvoert kun je kosteloos opzeggen." (https://www.kpn.com/prive/mobiel/prepaidbuitenland/prepaid-eu.htm)
De vraag is: gaat dit ook voor Simyo gelden? Ik heb zelf namelijk nog een abonnement tot november, maar bij een andere provider zou ik nu beter (4g ipv 3g) en goedkoper uit zijn.
Bladzijde 1 / 1
Hey PietL,
Goed dat je hierover een apart topic hebt geopend. Ik snap dat je deze vraag stelt en zal je hieronder uitleggen hoe dit werkt.
Bij KPN prepaid zijn er situaties waar de prijswijziging voor enkele klanten een verslechtering van de huidige situatie kan betekenen. Daarom mogen deze klanten opzeggen. Bij Simyo is hier echter geen sprake van, want klanten zijn bij ons altijd goedkoper uit. Bij ons geldt dus niet dat je jouw contract eerder mag opzeggen.
Ik hoop dat dit het voor je verduidelijkt! Als je toch nog vragen hebt, voel je vrij om deze te stellen.
Groetjes,
Romy
Goed dat je hierover een apart topic hebt geopend. Ik snap dat je deze vraag stelt en zal je hieronder uitleggen hoe dit werkt.
Bij KPN prepaid zijn er situaties waar de prijswijziging voor enkele klanten een verslechtering van de huidige situatie kan betekenen. Daarom mogen deze klanten opzeggen. Bij Simyo is hier echter geen sprake van, want klanten zijn bij ons altijd goedkoper uit. Bij ons geldt dus niet dat je jouw contract eerder mag opzeggen.
Ik hoop dat dit het voor je verduidelijkt! Als je toch nog vragen hebt, voel je vrij om deze te stellen.
Groetjes,
Romy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.