.

Beantwoord

Kost het geld om gebeld te worden in Spanje?

  • 18 July 2017
  • 5 reacties
  • 1950 Bekeken

Ik verblijf momenteel in Spanje en krijg de mededeling dat ik met bellen c.a 25 minuten buiten mijn bundel ben gegaan. Als ik op MijnSimyo kijk staat er dat ik 2 keer ben gebeld vanuit Nederland.(totaal 25 minuten) en dat dit buiten mijn bundel is. Gebeld worden in Zone 1 (Spanje) kost mij dan toch geen geld na 1 juni 2017 ?

Als ik bel vanuit Spanje valt dit wel binnen bundel.
icon

Beste antwoord door Caspar 19 July 2017, 14:58

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Tom VD,

Welkom op 't forum :)

Leuk dat je in Spanje zit!

Het bellen in Spanje en gebeld worden in Spanje valt allemaal in de bundel.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie geen buitenbundelkosten. Het lijkt me daarom dat het om een weergave fout gaat. Wat zie jij precies in je Mijn Simyo? Kan je eens een screenshot plaatsen? Als de screenshot gevoelige informatie (zoals je 06-nummer) bevat, kan je het ook e-mailen naar klantenservice@simyo.nl

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Ik verblijf momenteel in Spanje en krijg de mededeling dat ik met bellen c.a 25 minuten buiten mijn bundel ben gegaan. Als ik op MijnSimyo kijk staat er dat ik 2 keer ben gebeld vanuit Nederland.(totaal 25 minuten) en dat dit buiten mijn bundel is. Gebeld worden in Zone 1 (Spanje) kost mij dan toch geen geld na 1 juni 2017 ?

Als ik bel vanuit Spanje valt dit wel binnen bundel.


Hallo Caspar,

Ik heb op mijnSimyo van een inkomend gesprek een screenshot gemaakt. Zoals je ziet staat deze vermeld onder Verbruik buiten de bundel. Het gekke is, dat het niet van mijn totaal is afgehaald.

grt,

Tom
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Tom VD,

Bedankt voor je screenshot. Ik heb voor de zekerheid even je aansluiting erbij gepakt en zie nog geen buitenbundelkosten, dus je hoeft je nergens zorgen om te maken. Ik zal de screenshot even doorzetten naar de technische afdeling zodat zij er naar kunnen kijken. Nogmaals bedankt!

Als je verder nog vragen hebt, weet je me te vinden!

Groetjes,
Caspar
Beste mensen. Ik ben het forum opgedoken omdat ik dezelfde vraag had. Bij mij gaat het om Zwitserland. Ik heb precies hetzelfde. In Mijnsimyo worden de ontvangen minuten als buiten bundel kosten weergegeven. Maar, bij "mijn kosten" zijn deze niet in rekening gebracht.

Vorige week was het euvel nog niet opgelost blijkbaar. Wellicht handig om het toch nog eens te bekijken, want het werkt wel verwarrend en het laat mensen wel even schrikken als de minuten die je in het buitenland verbruikt als je gebeld wordt in eerste instantie als buitenbundel kosten worden weergegeven.

Groetjes, Patrick
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Patrick,

Goed dat je dit bij ons komt aangeven. Hoe meer meldingen, hoe beter we het probleem kunnen onderzoeken 🙂 Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat het verwarrend is en dat je zelf even schrikt als je dit ziet staan. Gelukkig wordt het wel juist berekend! De weergave is lastig zo, maar als het ook in de berekening niet juist zou gaan was het helemaal naar geworden.

Ik zorg ervoor dat ook jouw voorbeeld bij onze IT-afdeling terecht komt. Natuurlijk gaan we op onderzoek uit zodat we deze weergave zo snel mogelijk wel juist hebben staan. Zo kun je nog makkelijker, zorgeloos op vakantie gaan!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer