.

Beantwoord

Komt Simyo nog ooit met bundels/tarieven om voordelig te bellen naar het buitenland?

  • 29 June 2016
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Badge
Hallo Simyo,

Hoewel de tarieven voor bellen in Nederland goed zijn bij Simyo, is Simyo niet bepaald sterk in het aanbieden van voordelige tarieven NAAR het buitenland. Het kost simpelweg 25 cent per minuut om te bellen naar de EU, net zoveel als de nationale providers in Nederland.

(Dit is op zich een grap want als ik naar Belgie zou rijden en op een Belgisch netwerk naar de EU zou bellen dan kost dat maar 6 cent.. Ik weet dat dat een resultaat is van EU regelgeving, maar het blijft krom..)

Maar goed, Steeds meer virtuele providers bieden bundels aan om goedkoop naar het buitenland te bellen..

Lebara geeft 1000 min naar NL en EU (ook mobiel) voor 20E
Vectone geeft 2000 min naar NL en EU (ook mobiel) voor 20E
Robin Mobile geeft 100 min gratis en vraagt daarna maar 9 cent per minuut
Lyca Mobile vraagt 15 cent per minuut en heeft ook een abonnement met 1000 minuten naar het buitenland voor 40E. #


Komt Simyo binnenkort ook met voordelige tarieven naar het buitenland in de vorm van een "buitenland bundel" of een regulier aantal belminuten dat ook naar EU landen kan worden gebruikt?
icon

Beste antwoord door Ilias 30 June 2016, 13:38

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi bas555,

Ik snap je verontwaardiging over de tarieven zeker. Het klopt dat het bellen vanuit een land binnen de EU (exclusief Nederland) naar een land binnen de EU slechts € 0,06 kost, terwijl de tarieven voor het bellen vanuit Nederland naar de EU een stukje duurder zijn, namelijk € 0,25 per minuut.

Je maakt een goed punt door te stellen dat het beter is om de tarieven te wijzigen of te komen met een bundel voor het bellen naar het buitenland. Ik kan hier echter geen uitspraak over doen. Wel zal ik het idee doorzetten naar een andere afdeling die gaat over de 'Wall of Change'. Dat is een muur waarop wij allerlei innovatieve ideeën voor Simyo op plakken. Dit wordt dan bekeken door de hoge piefen van Simyo en er wordt natuurlijk nagegaan of het mogelijk is, etc.

Ik wil je hartelijk danken voor het meedenken met Simyo en het geven van deze feedback!

Groetjes,
Ilias
Hoi bas555,

Ik snap je verontwaardiging over de tarieven zeker. Het klopt dat het bellen vanuit een land binnen de EU (exclusief Nederland) naar een land binnen de EU slechts € 0,06 kost, terwijl de tarieven voor het bellen vanuit Nederland naar de EU een stukje duurder zijn, namelijk € 0,25 per minuut.

Je maakt een goed punt door te stellen dat het beter is om de tarieven te wijzigen of te komen met een bundel voor het bellen naar het buitenland. Ik kan hier echter geen uitspraak over doen. Wel zal ik het idee doorzetten naar een andere afdeling die gaat over de 'Wall of Change'. Dat is een muur waarop wij allerlei innovatieve ideeën voor Simyo op plakken. Dit wordt dan bekeken door de hoge piefen van Simyo en er wordt natuurlijk nagegaan of het mogelijk is, etc.

Ik wil je hartelijk danken voor het meedenken met Simyo en het geven van deze feedback!

Groetjes,
Ilias


Word alinea 2 van je verhaal ook daadwerkelijk is opgepakt?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Winkelwagen,

Jazeker. Alle ideetjes op de 'Wall of Change' worden opgepakt door mijn collega die hierover gaat. Wij kunnen natuurlijk niet garanderen dat alle ideeën worden uitgevoerd. Wel zullen wij uitzoeken wat hiervan de mogelijkheden zijn.

Op dit moment is er nog niets bekend over buitenlandbundels voor gebruik in Nederland. Mocht het zo ver zijn, zullen wij jullie hiervan natuurlijk op de hoogte houden. :$

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer