.

Beantwoord

Komt er een leuke aanbieding voor buitenland?

  • 18 July 2016
  • 6 reacties
  • 142 Bekeken

Badge
Mijn vrouw kreeg bij haar provider een leuke aanbieding: 500mb in EU voor 6 euro. Daar betaal je bij Simyo 30 euro voor. Komt Simyo ook met een leuke aanbieding, of zal ik maar op de hotspot van haar iphone meeliften?
icon

Beste antwoord door RicoK 18 July 2016, 14:40

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Ik begrijp je vraag niet. Bedoel je of Simyo komt met een buitenland bundel om mee te kunnen internetten? Daarmee komt Simyo niet. Wellicht volgende jaar als de kosten van datagebruik binnen de Eurozone volledig op de schop gaan. Of bedoel je een 'gewone' 500MB bundel? Die kost bij Simyo EUR 11 of EUR 12 per maand afhankelijk van de abonnementsvorm die is gekozen.

Als je vrouw een 500 MB buitenlandbundel kan aanschaffen voor EUR 6, wat een wel héél erg scherpe aanbieding is, dan zou ik inderdaad, zoals je aangeeft op haar bundel meeliften.
Badge
Nee, volgend jaar is het uiteraard niet meer nodig: dan is er geen buitenlandtarief meer. Leve de EU! Het gaat dus om een aanbieding voor dit jaar.
Reputatie 7
Simyo heeft sowieso geen buitenland databundels.

NB Welke provider biedt een 500MB buitenlandbundel aan voor EUR 6,00?
Badge
Tele2
Reputatie 7
Dat zijn mooie acties!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ritsdsimyo,

Welkom op het forum.

Leuke actie inderdaad. Ga je op vakantie in de EU? Dan kost het voor jou 6 cent per MB, maar dat wist je al zie ik. Helaas hebben we verder geen acties of bundels voor in het buitenland.

Ik wens je in ieder geval een fijne vakantie!!

@RicoK bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar

Reageer