Skip to main content

.

Ik ben op vakantie geweest in Kos (Griekenland). Griekenland valt binnen de bundel. Kos ligt echter dichtbij Turkije dat buiten de bundel valt. Ongemerkt schakelde de verbinding om naar Turkije. Ik moest hierdoor 50 euro extra betalen. Na contact met Simyo werd een kinderachtig aanbod gedaan om mij slechts voor 50% te compenseren. Met de groeten van Simyo!!!

Er zijn andere providers die je in zo'n geval gewoon het volle pond laten betalen. Dus 50% tegemoetkoming is helemaal niet kinderachtig. 

Nogmaals Griekenland valt binnen de bundel!! Simyo vind 25 euro belangrijker dan een tevreden klant!!! Dus kinderachtig.

https://nl.trustpilot.com/submitted/review?correlationid=970af3c8-ac31-433b-b54e-92b51956c

Hallo @Hans van Laarhoven in grensgebieden buiten de EU is het altijd verstandig de netwerkkeuze in te stellen op handmatig i.p.v. automatisch.

Bij KPN kun je een blokkade voor die €60,50 in laten stellen, Simyo kent dat helaas nog niet.

Die €50 is ex BTW, want hat maximum tarief is €60,50 inclusief BTW, dus je had eigenlijk €30,25 moeten betalen, toch nog een voordeel van €5,25.😉

Hoi @Hans van Laarhoven,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat ons Webcare team inmiddels al een reactie heeft geplaatst op jouw review, waarin ze je ook hebben geïnformeerd over de gemaakte kosten. Mijn advies is om hun een e-mail te sturen zoals gevraagd, zodat ze je verder kunnen helpen.

Voor de toekomst wil ik je vragen om het forum niet te gebruiken als klachtenpagina en om niet op meerdere kanalen hetzelfde bericht te plaatsen. Zo voorkomen we verwarring voor ons beiden. Aangezien je al wordt geholpen via Trustpilot, zal ik deze topic sluiten.

Groetjes,
Seren