Skip to main content

.

Ik kan wel bellen, kan niet gebelt worden. Orange f geeft aan dat ik geen nummer heb. Heb geen internet. 

Roaming staat aan. 

Is een nieuwe sim 

Beste ​@Rhen je zou je netwerkinstellingen op je mobiel eens kunnen resettten en na herstart handmatig een provider zoeken i.p.v. automatisch.

Succes.

Hi ​@Rhen,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je geen verbinding kunt krijgen. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing maar daar heb ik wel wat meer informatie voor nodig. Bijvoorbeeld:

• Welk toestel heb je?
  • Kun je wel bellen? 

Voor nu wil ik je vragen om deze drie pagina's door te nemen: Mobiel internet in het buitenland instellenHandmatig mobiel internet instellen en Netwerk handmatig selecteren. Misschien kun je nog even dubbel checken of alle instellingen juist staan (check vooral de APN-instellingen). Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen. Voor nu heb ik in ieder geval je simkaart een reset gegeven. Als je jouw telefoon even 10 minuten uitschakelt zou het hierna weer moeten werken. Zo niet, hoor ik dat graag. Dan kijken we samen verder naar een oplossing. 

Groet,
Seren

Is gelukt heb de apn settingen handmatig moeten invoeren. Kennelijk zijn er andere nodig dan in Nederland. Probleem is opgelost. 

Is gelukt heb de apn settingen handmatig moeten invoeren. Kennelijk zijn er andere nodig dan in Nederland. Probleem is opgelost. 

Fijn om te horen dat alles weer naar behoren werkt, ​@Rhen! Omdat je vraag is beantwoord en het probleem is opgelost, zal ik dit topic nu sluiten. Mocht je een andere vraag hebben kun je altijd een nieuw topic openen!