.

Beantwoord

Kan niet bellen/sms-en in het buitenland

  • 1 July 2013
  • 3 reacties
  • 294 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

Wij zijn sinds gisteren op vakantie in Frankrijk. Nu blijkt dat ik geen telefoontjes of smsjes kan ontvangen. Ik heb wel dit wel aan staan in mijn instellingen. Hoe komt dit en kan dit opgelost worden? Ik vind het vervelend dat ik helemaal niet bereikbaar ben.

Groetjes,
Floor
icon

Beste antwoord door Charlene 2 July 2013, 15:32

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Is het probleem alleen met gebeld worden, of kun je zelf ook niet bellen?
Problemen in het buitenland worden vaak opgelost door het toestel niet automatisch een netwerk te laten kiezen, maar door dit met de hand te doen.
Badge
Dank je wel voor de reactie!
Het probleem deed zich ook voor bij het bellen, ik was niet verbonden met een netwerk. Na dit handmatig te hebben ingesteld en de telefoon opnieuw op te hebben gestart, is dit nu wel gelukt.
Dank je wel!
Badge +8
Goedemorgen,

Wij zijn sinds gisteren op vakantie in Frankrijk. Nu blijkt dat ik geen telefoontjes of smsjes kan ontvangen. Ik heb wel dit wel aan staan in mijn instellingen. Hoe komt dit en kan dit opgelost worden? Ik vind het vervelend dat ik helemaal niet bereikbaar ben.

Groetjes,
Floor


Is het probleem alleen met gebeld worden, of kun je zelf ook niet bellen?
Problemen in het buitenland worden vaak opgelost door het toestel niet automatisch een netwerk te laten kiezen, maar door dit met de hand te doen.
Dank je wel voor de reactie!
Het probleem deed zich ook voor bij het bellen, ik was niet verbonden met een netwerk. Na dit handmatig te hebben ingesteld en de telefoon opnieuw op te hebben gestart, is dit nu wel gelukt.
Dank je wel!


Hoi Floortjefien,

Fijn dat je vooruit kon met de tip van Scotsman :)
Veel plezier op vakantie!

Groetjes,
Charlene

Reageer