.

Beantwoord

Kan niet bellen in Portugal. Wat nu?

  • 10 July 2017
  • 1 reactie
  • 346 Bekeken

Mijn simkaart staat het niet toe verbinding te maken met Portugese providers. Ik heb NOS, MEO en Vodafone PT geprobeerd en krijg steeds het bericht, simkaart staat geen verbinding toe met het netwerk. In 'mijn Simyo' staan alle schuifjes op aan en verder heb ik alle stappen doorlopen die Simyo suggereert. Zie ik iets over het hoofd of moet ik mij erbij neerleggen dat ik niet kan bellen, dan wel gebeld worden, in Portugal?
icon

Beste antwoord door Asma 11 July 2017, 14:07

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Weetikniet,

Van harte welkom op het Forum!

Ontzettend vervelend dat je maar geen netwerk kunt verkrijgen in Portugal. 😞 Kan mij goed voorstellen dat dit helemaal niet fijn voor je is zo tijdens je vakantie.

Ik heb het even voor je uitgezocht en zie inderdaad dat de optie 'Bellen in en naar het buitenland' aanstaat op Mijn Simyo. Om ervoor te zorgen dat je snel weer netwerk kun verkrijgen, heb ik deze optie voor je gereset. Je simkaart heb ik ook gelijk voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten, zodat je simkaart zich met de juiste instellingen op het netwerk registreert.

Mocht het probleem blijven bestaan, dan kun je proberen om via je telefoon handmatig op zoek te gaan naar een netwerk. Vaak wordt het probleem hiermee verholpen.

Laat je mij weten of het lukt op deze manier?

Groetjes,
Asma

Reageer