.

Vraag

Kan mijn simkaart gereset worden vanwege E verbinding buitenland?

  • 29 April 2024
  • 3 reacties
  • 19 Bekeken

Beste medewerker,

Ik heb maximaal E snelheid in het buitenland i.p.v. 4 of 5G. Alle instellingen staan goed. Op de forums lees ik dat jullie in dat geval de SIM-kaart kunnen resetten. Kunnen jullie dat voor mij ook uitvoeren?

Alvast bedankt.

Gr, Niek


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Niek van den Ham,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je slecht bereik hebt in het buitenland! Ik heb zojuist de simkaart gereset. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen? Zo kan de reset voltooien. 

Ik hoor graag of je hierna weer 4G verbinding hebt.

Groetjes,
Amy

Beste Amy,

Bedankt voor de reset. Gisteren en vandaag de telefoon ruim 10 minuten uit gehad en opnieuw opgestart. Helaas kom ik nog niet verder dan E. 

We zitten nu in Duitsland. Een familielid met dezelfde telefoon heeft verbinding met dezelfde Duitse netwerkprovider, op die mobiel is wel 4/5G beschikbaar.

Kunt je ons verder helpen?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten,

Niek

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Niek van den Ham,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat de reset niet heeft geholpen!

Heb je al geprobeerd om je internet handmatig opnieuw in te stellen via onze Toestelhulp? Het is van belang dat je je telefoon even opnieuw opstart nadat je de stappen hebt gevolgd.

Mocht dit geen verschil hebben gemaakt, dan wil ik je vragen om de simkaart uit te testen in een andere telefoon.

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer