Skip to main content
Sinds kort woon ik in Belgie en beschik ik over een Belgisch abonnement. Ik wil oproepen voor mijn Nederlandse (Simyo) nummer doorschakelen naar mijn Belgische nummer, maar als ik *21*0032etc# invoer dan krijg ik de melding: "Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code onvoorwaardelijk voor Alle basisservices". Wat betekent dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn oproepen worden doorgeschakeld naar mijn Belgische nummer, zodat ik geen twee telefoons bij me hoef te hebben?
Hoi Jasper G,



Welkom op het forum!



Wat vervelend dat het niet is gelukt om door te schakelen naar je Belgisch nummer :(



Ik ben zojuist even naar de technische afdeling toegelopen en zij hebben naar dit probleem gekeken. Er is een bepaalde optie voor je aangezet. Als het goed is moet het nu lukken! 😃 Zet eerst even je toestel uit en aan voor je het probeert. Ik ben erg benieuwd of het is gelukt..



Groetjes,

Caspar
Het is gelukt, veel dank!
Hoi Jasper G,



Wat goed om te horen dat het is gelukt Jasper! Als je nog verdere vragen voor ons hebt, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer