Skip to main content
Beantwoord

Kan ik Simyo behouden als ik naar België verhuis?

• March 18, 2026
  • 3 reacties
  • 6 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ga van Nederland naar België verhuizen, ga dus een adres in België krijgen dus ook een bankrekeningnummer in België.

Ik wil bij Simyo klant blijven maar weet niet of ik dan vanaf een bankrekening in België kan blijven betalen en zo dus klant blijven bij Simyo.

Alvast bedankt voor de moeite.

Gr,

Peter.

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@PeterPeters,

Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je zo graag gebruik wilt blijven maken van Simyo! 

Je kan zelf geen buitenlands rekeningnummer koppelen via Mijn Simyo. Wij kunnen dit wel voor je doen 😊. Je kan hiervoor een kopie ID en kopie bankpas mailen naar webcare@simyo.nl samen met het 06-nummer waar het om gaat. Ik zorg er dan voor dat dit bij de juiste afdeling terecht komt zodat zij het rekeningnummer voor je kunnen wijzigen.

Groetjes,
Amy

3 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • March 18, 2026

Beste ​@PeterPeters wacht s.v.p. de reactie van een moderator af binnen dit forum.

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • March 18, 2026

Hoi ​@PeterPeters,

Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je zo graag gebruik wilt blijven maken van Simyo! 

Je kan zelf geen buitenlands rekeningnummer koppelen via Mijn Simyo. Wij kunnen dit wel voor je doen 😊. Je kan hiervoor een kopie ID en kopie bankpas mailen naar webcare@simyo.nl samen met het 06-nummer waar het om gaat. Ik zorg er dan voor dat dit bij de juiste afdeling terecht komt zodat zij het rekeningnummer voor je kunnen wijzigen.

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • March 18, 2026

Hoi Amy,

Bedankt voor de informatie en de fijne hulp.

Ik zal de gevraagde informatie sturen naar opgegeven adres.

Met vriendelijke groet,

Peter.