.

Beantwoord

Kan ik roamen op de Azoren?

  • 5 May 2019
  • 3 reacties
  • 1190 Bekeken

Badge
Hoi,

Heb je zoals in de rest van het Europese vasteland op de Azoren ook roaming? Of vallen de Azoren onder 'buiten Europa'?

groet,
Christianne
icon

Beste antwoord door Ray 5 May 2019, 15:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hoi,

De Azoren (Portugal) zitten in Zone 1. Je kunt daar gebruik maken van je abonnement zoals je ook in Nederland doet.

Roaming is trouwens het gebruik maken van een ander netwerk dan die van Simyo (in dit geval). Dat heeft niet specifiek met de locatie in het buitenland te maken. Ook buiten zone 1 kun je roamen maar dan tegen hele hoge tarieven.

Veel plezier op de Azoren.
Badge
Hi Ray,

Dank voor je duidelijke antwoord.

Christianne
Reputatie 7
Badge +10
Hi Christianne,

Welkom terug op het Simyo Forum!

Ray heeft eigenlijk al het perfecte antwoord gegeven! De Azoren vallen inderdaad gewoon binnen zone 1, waardoor je je bundels daar gebruikt zoals je dat gewend bent in Nederland. Als je meer informatie wil over het roamen in het buitenland, kun je dit artikel raadplegen. Je bundels zijn daar actief, en je kunt je minuten ook gebruiken om te bellen/sms'en naar andere zone 1-landen (waaronder Nederland). Je MB's zijn daar ook geldig!

Ik zie ook dat je je buitenlandse internetoptie netjes aan hebt staan via Mijn Simyo. Deze functie kun je uit- en aanvinken door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Internet en bellen.

Laat je 't me weten als je nog andere vragen hebt?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer