.

Beantwoord

Kan ik mijn bundels in Spanje gebruiken vanaf 1 juni?

  • 12 May 2017
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik zit tot en met eind september in Spanje voor stage. Omdat ik voor internet in het buitenland sowieso moet betalen heb ik de MBs in mijn bundel op zijn laagst gezet (op veel plekken is er wifi, maar wil toch graag als ik op een onbekende plek ben internet kunnen gebruiken). Nu las ik laatst dat de roamingkosten per 1 juni verdwijnen. Nu vraag ik mij af wat dan de kosten van mobiel internet in het buitenland zullen zijn en wat de meest voordelige optie voor mij is.


Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Ray 12 May 2017, 21:50

Bekijk originele reactie

2 reacties

Het verbruik is eind september zoals je gewend bent in Nederland en dus ook vanuit je Nederlandse bundel.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi judith789,

Welkom op het Forum!

Wat goed dat je dit even komt navragen, want het klopt wat Ray zegt! Vanaf 1 juni kun jij je bundels blijven gebruiken in Spanje. Dit houdt in dat je geen extra kosten per minuut of MB betaalt buiten je bundel.

Op dit moment heb je 100 minuten en 200 MB. Als jij je bundels vanaf 1 juni wilt verhogen dan kun jij je bundels het beste nog voor 30 mei wijzigen via Mijn Simyo onder het tabblad Overzicht. Op deze manier weet je zeker dat je nieuwe bundels op 1 juni ingaan.

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@ Ray, bedankt! :D

Groetjes,
Asma

Reageer