.

Beantwoord

Kan ik internetten in het buitenland met een Prepaid kaart?

  • 1 September 2018
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Ik ga binnenkort op vakantie naar Londen. Hier wil ik graag gebruik maken van mobiele data. Op dit moment heb ik alleen prepaid. Als ik voor 1 maand 1000 mb koop, geld dit dan ook voor in het buitenland, of moet je daar een vast abonnement voor hebben?
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 September 2018, 14:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Met prepaid van Simyo is het niet mogelijk mobiel internet te gebruiken in het buitenland.
Met sim only (abonnement) kun je met zowel jaarabonnement alsook maandelijks opzegbaar mobiel internet gebruiken in het buitenland.

Let wel, een extra stukje informatie kan gegeven worden als ook merk en type telefoon (profielpagina is daarvoor o.a. prettig) wordt vermeld.

Er zijn dus 2 soorten sim only die beide, jaar en maandelijks opzegbaar, te gebruiken zijn voor mobiel internet in het buitenland.
Je kunt in Londen je bel/sms en internetbundel gebruiken.

Informatie 1
Prepaid overstap naar sim only
Informatie 2
Internet in het buitenland
Reputatie 7
Badge +10
Hi Joris,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je dat even komt vragen! Friesian heeft helemaal gelijk: je kunt in het buitenland niet internetten met een Prepaid simkaart, alleen bellen en sms'en. Internetten in het buitenland kan alleen met een Sim Only abonnement.

Als je wil, kun je overstappen van een Prepaid naar een Sim Only abonnement. Je doet dat door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Tarieven en beltegoed > Overstappen naar Sim Only. Je bent dan binnen 24 uur overgestapt, betaalt geen aansluitkosten, behoudt je huidige simkaart én neemt zelfs je beltegoed mee.

Ik heb zojuist je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je de overstap al gemaakt hebt. Top!

Heb je hier nog vragen over?

@ Friesian, dank voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer