.

Beantwoord

Kan ik in de VS ook bellen met Simyo Prepaid?

  • 9 April 2018
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

Hallo,

wie kan mij vertellen of je met je prepaid ook in Amerika kan bellen en free wifi kan gebruiken?
icon

Beste antwoord door Ray 9 April 2018, 11:28

Bekijk originele reactie

2 reacties

Wifi staat los van je simkaart. Ook zonder de simkaart in het toestel kun je op Wifi. Dit zou dus ook voor gratis Wifi betekenen. Let wel op bij gratis Wifi voor als je bijvoorbeeld gaat online bankieren. Ook kwaadwillende maken gebruik van gratis Wifi. Lees daar meer over op deze pagina.

Op deze pagina lees je wat het kost om te bellen en gebeld worden met prepaid in het buitenland / Amerika.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Esther72,

Welkom op het Simyo Forum! Ga je toevallig naar Amerika toe? Wat leuk! Natuurlijk snap ik dat je dan wilt weten wat de mogelijkheden zijn met je Simyo Prepaid-simkaart.

Ray heeft je inmiddels al het verlossende antwoord gegeven. Bellen en sms'en kan gewoon in de VS, op de tarievenpagina kun je terugvinden wat dit precies kost. Controleer ook op Mijn Simyo via Instellingen je Netwerkinstellingen. De optie 'bellen in en naar het buitenland' hoort aan te staan als je verbinding wilt kunnen maken met een buitenlands netwerk. Controleer ook de opties voor roaming in je telefooninstellingen.

Een wifi-verbinding kun je daar ook gebruiken. Deze verbinding loopt namelijk niet via het mobiele netwerk, maar is een optie in je telefoon. 🙂

Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt?

@Ray, dank je wel!

Groetjes,
Els

Reageer