Skip to main content
Beste Simyo,

Ik ben op vakantie in portugal voor een paar maanden en heb een prepaid simyo kaart. Nu vroeg ik mij af als ik een internetbundel voor een maand afsluit werkt dit dan ook in portugal? of kan ik een andere internetbundel afsluiten voor als ik in portugal ben? Ik wil namelijk graag kunnen internetten op me telefoon als ik daar ben.



Groetjes Roos
Hallo nummer,



Welkom op het Simyo Forum.



Allereerst is het niet verstandig je nummer op het forum te vermelden (jouw privacy), een moderator zal je een andere gebruikersnaam geven.



Via prepaid is het helaas niet mogelijk in het buitenland te internetten (behalve via Wi-Fi uiteraard).
Hoi RosaRoos,



Welkom op het Simyo Forum.



Zoals je ziet heb ik jouw forumnaam aangepast. Het is niet verstandig om je telefoonnummer te gebruiken omdat dit voor iedereen in te zien is. Mocht je de naam die ik nu heb gekozen niet leuk vinden, laat het dan weten. We kunnen het altijd nog een keer voor je aanpassen.



Franswon heeft je al goed geholpen en je voorzien van de juiste informatie. Het is met een Simyo Prepaid niet mogelijk om gebruik te maken van het internet in het buitenland. Natuurlijk is wifi wel gewoon te gebruiken.



Wil je wel gebruik maken van het internet, dan kun je overwegen om over te stappen op een Sim Only abonnement. De kosten die je dan maakt in het buitenland zullen buiten je bundel vallen. Wij hebben namelijk geen buitenlandbundels. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



@Franswon, bedankt voor je antwoord :)



Groetjes,

Angela

Reageer