Skip to main content
hoi,



morgen vertrek ik voor 2 dagen naar belgie en ik zou graag eenalig een internetbundel willen kopen in mijn simyo abbonement. kan dat? 



groetjes,

emma
Als je op Mijn Simyo kijkt zie je welke internetbundels te koop zijn.



Hou er wel rekening mee dat deze bundels NIET bruikbaar zijn in het buitenland! Dus voor de trip naar Belgie heeft de aanschaf van een internetbundel helemaal geen zin!
Als je op Mijn Simyo kijkt zie je welke internetbundels te koop zijn.



Hou er wel rekening mee dat deze bundels NIET bruikbaar zijn in het buitenland! Dus voor de trip naar Belgie heeft de aanschaf van een internetbundel helemaal geen zin!





ik heb een internetbundel van 200 mb gekocht direct bruikbaar en het internet gebruik voor et buitenland staat aan. lopen de kosten in het buitenland dan op buiten de bundel of gewoon binnen de bundel? in nederland neem ik aan van niet.
Die internet bundel geldt alleen in Nederland. Dus als je in het buitenland bent betaal je de tarieven zoals aangegeven hier: 

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-kost-internet-in-het-buitenland-346

De kosten vallen niet binnen je bundel.
Hoi Emmasd_



Goed dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.



Ik zie dat Scotsman je vragen heeft beantwoord :)



Voor het buitenland heeft Simyo geen internetbundels. De aangeboden databundels zijn alleen voor in Nederland.

Maak je gebruik van internet in het buitenland? Dan wordt het verbruik buiten de bundel berekend.



Een overzicht van de tarieven vind je op onze klantenservicepagina.





@ Scotsman, bedankt voor je antwoord!
Staat dit er wel aan te komen bij Simyo? Bij Youfone is de mogelijkheid om een EU bundel voor internet te vinden voor 2,5 euro per dag. 

Ik ben voor de rest tevreden over Simyo, maar dit is een reden voor mij om over te stappen als die niet gaat komen. 

Gr. Elzo
Hoi Elzo,



Het enige wat Simyo wel heeft dat als je in het buitenland bent en je hebt je laptop mee je tegen Nederlands tarief kan sms'Sen via Mijn Simyo.

dit moet je dan wel doen via Mijn Simyo anders werkt het niet.
Hi Elzo, welkom op ons forum!



Op zich lijkt die €2,50 per dag een goeie deal. En Simyo heeft inderdaad geen buitenland bundel en eerlijk gezegd is er ook niets bekend of dat er überhaupt komt.

Ju kunt inderdaad met je laptop via Mijn Simyo sms'en. Maar je kunt ook makkelijk met je mobiel bijna overal gratis op wifi. Dit is in de meeste Europese landen een stuk beter geregeld dan in Nederland.

En €2,50 per dag als je een paar weken op vakantie gaat...? Dan is het niet meer zo goedkoop, ben ik bang.

Reageer