Skip to main content
Beste Simyo,



Allereerst wil ik zeggen dat ik heel tevreden ben over jullie servive! 

Zojuist heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd. Aangezien ik in Antwerpen studeer vroeg ik me af of ik mijn simkaart via de post ook in Antwerpen kan ontvangen? Het standaard formulier voor postadres laat het niet toe een buitenlands adres in te voeren.



Ik ben benieuwd! 

Groetjes
Als ervaringsdeskundige (ik woon in de UK) kan ik je zeggen dat je bij Simyo helaas geen buitenlands adres kunt aanhouden, en ik ben bang dat ze simkaarten dus ook niet naar Antwerpen kunnen sturen. De enige oplossing is een adres in NL van een familielid of vriend opgeven en hun te vragen de simkaart door te sturen.
Als ervaringsdeskundige (ik woon in de UK) kan ik je zeggen dat je bij Simyo helaas geen buitenlands adres kunt aanhouden, en ik ben bang dat ze simkaarten dus ook niet naar Antwerpen kunnen sturen. De enige oplossing is een adres in NL van een familielid of vriend opgeven en hun te vragen de simkaart door te sturen.





Hi Scotsman, 



Fijn zo'n snelle reactie! Mocht het inderdaad niet anders gaan zie ik dat als de manier.
Hoi Gwyliam, welkom op het forum van Simyo! :)



Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent, maar een simkaart naar een buitenlands adres sturen, doen we zoals Scotsman al aangaf helaas niet, sorry!



Daarom raad ik je inderdaad aan het advies van Scotsman te volgen 🙂
Hoi Gwyliam, welkom op het forum van Simyo! :)



Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent, maar een simkaart naar een buitenlands adres sturen, doen we zoals Scotsman al aangaf helaas niet, sorry!



Daarom raad ik je inderdaad aan het advies van Scotsman te volgen :)




Hi Kim,



Bedankt! Helaas, in dat geval zal ik nog even moeten wachten.
Hoi Gwyliam,



Dat is inderdaad jammer 😞 Ik hoop dat je het uiteindelijk wel voor elkaar krijgt 🙂 Mocht je hierbij nog tegen iets aanlopen, laat je het ons dan weten?

Reageer