Skip to main content
Ik zit voor 6 maanden in het buitenland. Ik wil m'n nummer graag behouden en eventueel kunnen bellen als ik in een noodsituatie zit. M'n internetbundel heb ik afgesloten. Ik ga natuurlijk niet bellen in Nederland. Kan ik mijn belminuten ook op 0 zetten en toch bij simyo blijven?

Groetjes Eline
Terugzetten op nul kan niet, dus er zit niets anders op dan de kleinste belbundel nemen: 100 min/SMS voor € 4,- Het uitzetten van je internetbundel is verstandig want die werkt so wie so niet in het buitenland. Voor de zekerheid ook maar even mobiel internet in het buitenland uitzetten, dan weet je zeker dat je toestel niet stiekem dure MBs in het buitenland gaat verbruiken.
Bedankt voor de snelle reactie! Ik had hem al op 100 minuten gezet voor 5 euro. Ik zie na uw bericht inderdaad op de website staan dat 100 minuten inmiddels 4 euro kost. Maar daar kan ik hem niet naartoe aanpassen? Hoe kan ik dat doen? Scheelt toch weer een paar euro!
Het kost 4 euro als je een jaarcontract hebt, bij een maandelijks opzegbaar abonnement betaal je 1 euro meer voor 100 minuten. Je zou kunnen overwegen om een jaarabonnement te nemen, dan ben je voor alle abonnementen een euro voordeliger uit. Na afloop van dat jaar wordt je abonnement als je niets doet automatisch maandelijks opzegbaar maar hou je het zelfde voordelige tarief.
Hoi ElinedeVries83,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat leuk dat je voor een langere tijd in het buitenland gaat vertoeven. Dat je hierdoor de kosten voor jouw Simyo abonnement zo laag mogelijk wilt hebben, kan ik goed begrijpen. Ik heb het bericht van Scotsman gemarkeerd als antwoord. Hier heb ik namelijk niets meer aan toe te voegen! Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?



@Scotsman, jij maakt van mij een blije moderator 😉 Bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Angela


@Scotsman, jij maakt van mij een blije moderator 😉 Bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Angela




Ik hoop niet dat je alleen in het weekend blij bent, want dan ben ik het meeste actief hier, om jullie moderators van een welverdiende weekendrust te laten genieten! 😛


@Scotsman, jij maakt van mij een blije moderator 😉 Bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Angela




Ik hoop niet dat je alleen in het weekend blij bent, want dan ben ik het meeste actief hier, om jullie moderators van een welverdiende weekendrust te laten genieten! :P




Uiteraard ben ik vaker blij! Maar jij maakt mij extra happy door zo actief te zijn hier 😉 Juist in het weekend!



Groetjes,

Angela

Reageer