.

Beantwoord

Kan geen sms ontvangen in venezuela

  • 31 March 2014
  • 5 reacties
  • 669 Bekeken

Badge +1
Ik kan geen sms ontvangen van een venezolaans nummer. Mijn inbox is leeg. Via mijn simyo ook een sms naar mezelf gestuurd en dat werkt ook niet. Iemand een suggestie? Alvast bedankt ineke
icon

Beste antwoord door Kim 1 April 2014, 17:11

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +1
Ik ben nu in venezuela
Hi Ineke.

Lees even dit.
Landcode Venezuela is +58

Groetjes,
Friesian
Badge +1
Dank je voor je reactie, maar dat had ik al gelezen. Vanaf mijn simyo hoef ik toch geen +58 te zetten?
Hi Ineke.

Ik heb het nooit gedaan via mijn simyo een sms sturen naar mezelf.
Volgens mij is dat hetzelfde als met mijn telefoon mij proberen op te bellen.
Dat kan ook niet.

Normaal gesproken wanneer iemand met een buitenlands nr jou een sms wil sturen,
Bijvoorbeeld 06123456 dan gebruikt die persoon +316123456.
Jij wilt iemand bereiken in Venezuela dan zou dat bijvoorbeeld +58123456.....zijn.

Groetjes.
Friesian
Badge +6
Ik kan geen sms ontvangen van een venezolaans nummer. Mijn inbox is leeg. Via mijn simyo ook een sms naar mezelf gestuurd en dat werkt ook niet. Iemand een suggestie? Alvast bedankt ineke

Hoi Ineke01,

Als ik het goed begrijp, heb je een probleem met het ontvangen van SMSjes in Venezuela, maar lukt het sturen van een SMS wel?

Ik heb zojuist vanaf een Simyo testnummer een SMS naar je gestuurd en bij deze SMS ingesteld dat ik graag een afleverrapport wil ontvangen, vrij snel na het versturen van de SMS kreeg ik bericht terug dat de SMS is afgeleverd op 01.04.2014 om 17.04 uur.

Graag zou ik willen weten of je deze SMS wel in je inbox hebt gekregen?

Daarnaast geef je aan dat je via Mijn Simyo online had geprobeerd een SMS naar je eigen nummer te sturen, dit is gewoon mogelijk hoor, alleen deze SMS zie ik überhaupt niet terug in je verbruik? Wanneer je via Mijn Simyo smst, hoef je trouwens geen landcode te gebruiken :)

@Friesian, dankjewel voor het meedenken!

Reageer