Skip to main content
antwoord

Je kunt geen Buitenlandbundel via sms bestellen met dit nummer?

• July 22, 2025
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik ben momenteel in Thailand en wil graag een Buitenlandbundel activeren. Volgens de informatie op de website kun je dit doen door “THAILAND 10 AAN” te sms’en naar 1330.

Maar toen ik dit probeerde, kreeg ik een sms van 1200 met de melding:  
“Beste klant, je kunt geen Buitenlandbundel via sms bestellen met dit nummer. Ga voor meer informatie naar simyo.nl/buitenlandbundels.”

Ik gebruik een prepaid Simyo simkaart en heb momenteel €17 beltegoed op mijn account. Roaming is ingeschakeld.

Weet iemand waarom dit niet werkt? Of is het misschien niet mogelijk om als prepaidgebruiker een buitenlandbundel voor Thailand te activeren?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groet,  

Karl

Beste antwoord door wimj12

Ik moet toegeven dat ik er niet zo snel in slaag om te vinden waar het precies staat, maar ik denk dat dit niet voor prepaid klanten kan.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • antwoord
  • July 22, 2025

Ik moet toegeven dat ik er niet zo snel in slaag om te vinden waar het precies staat, maar ik denk dat dit niet voor prepaid klanten kan.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • July 23, 2025

Hi ​@Karl,

Bedankt voor je bericht. Ik kan begrijpen dat je hier vragen over hebt. Zoals ​@wimj12 al aangeeft zijn Buitenlandbundels alleen beschikbaar voor Sim Only-abonnementen en niet voor Prepaid aansluitingen. Meer informatie kun je hier teruglezen: Simyo Buitenlandbundels

Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, laat het gerust weten!

Groet,
Seren