.

Beantwoord

Is mijn 1000 MB ook in het buitenland geldig?

  • 23 June 2017
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

Badge
Ik heb een bundel van 1000 MB. Heb ik nu in het buitenland ook 1000 MB internet?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 23 June 2017, 17:25

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ja, je kunt je bundel nu ook in Griekenland gebruiken. Het maakt niet uit dat je je bundels in Nederland of in Griekenland gebruikt. Dat werkt min of meer hetzelfde (als de opties op mijn simyo en je mobiel goed staan!) Doe ik hier in Portugal ook.

Let wel op dat je op vakantie sneller veel MBs verbruikt, want wifi is soms natuurlijk minder. De bundel in de maand ervoor ophogen raad ik zeker aan!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Atina,

Welkom op 't forum :)

Goeie vraag! Wanneer je een Sim Only hebt, kan je je MB's ook in de rest van de EU gebruiken.

Heb je hier verder nog vragen over?

@Groentjuh bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Jeetje, wat een antwoord......al hebben er 2 wat meer gestuud, ik weet wanneer er onzin wordt gekakeld, erg genoeg als er eentje dat doet.:P;) Tja Groentjuh, dat krijg je als je van mij zegt vervangen....:8:P

De vraag gaat over buitenland, nergens staat Griekenland of Porugal in de vraag.
★ Zolang het om zone 1 landen gaat is internet (1000 MB) uit de bundel te gebruiken.
Het overige buitenland, dus buiten je bundel..
Geldt dus zoals wordt aangegeven voor sim only. ★

☆ Bij prepaid kun je alleen (mobiel) data gebruiken in Nederland. ☆
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Dankjewel voor je toevoeging 😉 Ik ga er vanuit dat er eerst in de titel iets stond over Griekenland. Je hebt natuurlijk gelijk - je kunt je bundels gebruiken binnen zone 1, net zoals je dat binnen Nederland doet. Dat geldt alleen voor Sim Only aansluitingen. Hier lees je daar alles over.

Groetjes,
Jihane

Reageer